کد خبر: 633374
تاریخ انتشار :

ترامپ، «جو بایدن» را در انتخابات 2024 شکست می‌دهد

نظرسنجی جدید در آمریکا نشان می‌دهد که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق، در انتخابات 2024 «جو بایدن» رئیس جمهور حال حاضر این کشور را شکست می‌دهد.

ترامپ، «جو بایدن» را در انتخابات 2024 شکست می‌دهد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بر اساس یک نظرسنجی جدید در آمریکا که نتایج آن روز یکشنبه منتشر شد «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق، در انتخابات جدید «جو بایدن» رئیس جمهور حال حاضر این کشور را شکست می‌دهد.

به نوشته وبگاه «عاروتص شوع » نظرسنجی موسسه معتبر «راسموسن» نشان می‌دهد که اگر امروز انتخابات ریاست جمهوری جدید برگزار شود، ترامپ بایدن را با 10 درصد فاصله شکست می دهد و با جمع آوری 51 درصد آرا در مقابل 41 درصد رئیس جمهور آمریکا می‌شود.

برای این نظرسنجی که مورخ 21 و 22 سپتامبر از طریق تلفن و اینترنت انجام شد، یک هزار شهروند آمریکا مشارکت کردند.  

48 درصد از حاضران در این نظر سنجی گفتند که ایده خوبی است که ترامپ دوباره برای ریاست جمهوری نامزد شود، در حالی که 44 درصد گفتند که این ایده بدی است.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که اگر بایدن در سال 2024 نامزد نشود و «کامالا هریس» معاون رئیس جمهور نامزد شود، ترامپ با 13 درصد جمع آوری رای بیشتر پیروز می‌شود.

این دومین نظرسنجی اخیر است که نشان می‌دهد ترامپ در برگشت بایدن را شکست خواهد داد. در اوایل ماه جاری میلادی، نظرسنجی موسسه «امرسون» نشان داد که ترامپ با پیروزی بسیار ناچیز و یک درصدی بایدن را مغلوب می‌کند.

ترامپ هنوز قصد خود را برای نامزدی در سال 2024 اعلام نکرده است، اما روز جمعه  ترامپ بار دیگر به احتمال حضور در انتخابات در سال 2024 اشاره کرد.

رئیس جمهور سابق آمریکا اخیرا نیز گفت که تنها یک ایده بد او را از پیگیری  از نامزدی برای شرکت در انتخابات 2024 باز می‌دارد.  رئیس جمهور سابق آمریکا که سال 2016 «هیلاری کلینتون» وزیر امور خارجه سابق آمریکا را شکست داد، در پاییز گذشته از جو بایدن شکست خورد، اما همچنان در مبارزات انتخاباتی جسورانه به تقویت پایگاه سیاسی خود ادامه می‌دهد و متحدان سیاسی را در آستانه انتخابات میان دوره ای 2022 تقویت می‌کند.

وی در روزهای گذشته در مصاحبه‌ای در مورد اینکه چه چیزی او را از آینده و حضور کاخ سفید باز می‌دارد، گفت:«من حدس می‌زنم که تنها یک ایده بد مرا از کاخ سفید دور می‌کند.»

ترامپ افزود: «از آنچه در کشور ما اتفاق می‌افتد متنفرم. کشور ما هرگز در چنین موقعیتی قرار نگرفته بود. ما 10 ماه پیش بسیار خوب بودیم اما در حال حاضر در وضعیتی بد قرار داریم.»

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها