کد خبر: 633843
تاریخ انتشار :

۱۰ گیگ اینترنت رایگان همراه اول برای کاربران + لینک فعال‌سازی

همراه اول اعلام کرد که کاربران می‌توانند با نصب یا به روزرسانی نسخه جدید اپلیکیشن اوانو، ۱۰ گیگابایت اینترنت رایگان یک روزه هدیه بگیرید.

۱۰ گیگ اینترنت رایگان همراه اول برای کاربران + لینک فعال‌سازی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نسخه جدید اپلیکیشن اوانو در دسترس کاربران قرار گرفته است و آنها می‌توانند  با نصب نسخه جدید اپلیکیشن اوانو ۱۰ گیگابایت اینترنت رایگان یک روزه هدیه بگیرمد.

کاربران اوانو که از سیم‌کارت‌های همراه اول استفاده می‌کنند، می‌توانند با نصب نسخه جدید این اپلیکیشن، هدیه ویژه ۱۰ گیگابایت اینترنت رایگان را نیز دریافت کنند.

همچنین افرادی که تاکنون اپلیکیشن اوانو را نصب‌ نکرده‌اند، می‌توانند با نصب آخرین نسخه و بلافاصله پس از ورود به اپلیکیشن با شماره همراه اول خود هدیه ۱۰ گیگابایت اینترنت یک روزه را دریافت کنند.

کاربران اوانو در نسخه جدید این اپلیکیشن علاوه بر دریافت ۱۰ گیگابایت اینترنت رایگان می توانند از خدمات مالی، اپراتوری و خرید آنلاین این اپلیکیشن استفاده کنند.

دارندگان تلفن‌های همراه اندرویدی می‌توانند از استورهای معتبر اندرویدی یا از طریق آدرس https://ewano.app اوانو را نصب کنند.

همچنین کاربرانی که از تلفن‌های همراه با سیستم عامل ios استفاده می کنند، می‌توانند به منظور نصب اوانو از آدرس https://pwa.ewano.app  استفاده کنند.

منبع: موبنا

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها