کد خبر: 626470
تاریخ انتشار :

چرا به سرور مجازی بورس نیاز داریم؟

تا پایان این مقاله با ما باشید تا راز موفقیت سرخطی زدن در سفارش عرضه اولیه را برای شما بیان کنیم.

چرا به سرور مجازی بورس نیاز داریم؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بازار بورس می تواند یک بازار بسیار پرسود در بازارهای سرمایه باشد، بسیاری از افراد با خرید عرضه های اولیه و اطلاع از زمان فروش آن ها ، سود های بسیار بالایی پس از گذشت زمان به دست می آورند. همچنین افرادی هم هستند که با استفاده از سفارشات سرخطی و قیمت های مناسب ، سود های چندین برابری نسبت به هزینه پرداخت شده بابت آن سهم خواهند داشت. اما زدن سرخطی و خرید سهم های عرضه اولیه با وجود صف های طولانی بسیار کار سختی می باشد بطوری که برای بسیاری از افراد بصورت رویا می باشد.

تا پایان این مقاله با ما باشید تا راز موفقیت سرخطی زدن در سفارش عرضه اولیه را برای شما بیان کنیم.

سرور مجازی بورس ابزار مهم سرخطی زدن در بورس

سرور مجازی بورس مهمترین عامل در موفقیت در سرخطی و سفارش عرضه اولیه می باشد. سرور مجازی بورس به دلیل سرعت بالا و پینگ پایینی که به کار گزاری ها دارد مهمترین عامل برای سرخطی زدن را در اختیار شما قرار می دهد. با توجه منابع قدرتمند سرور بورس  و استفاده آن از سرعت دیتاسنتر در اتصال به کارگزاری، شما می‌ توانید از برتری نسبی به سایرین در زمینه سرخط‌زنی مناسب و سرعت بالاتر در انجام مبادلات برخوردار شوید.

سرعت اینترنت در سرور مجازی بورس

سرور مجازی بورس، سرورهای قدرتمندی می باشد که در دیتاسنتر برج میلاد شهر تهران واقع شده است. این سرور ها دارای اینترنت فیبر نوری هستند و سرعت آنها تا 10000 مگا بیت بر ثانیه می رسد. همچنین پینگ این سرورها تا تمام کارگزاری ها 1 میلی ثانیه می باشد. شما از هر نقطه از ایران می توانید به این سرورها دسترسی داشته باشید و از اینترنت آن استفاده کنید. برای استفاده از سرعت اینترنت سرور بورس اصلا نیاز به سرعت اینترنت بالا ندارید با یک اینترنت معمولی هم می توانید به سرور بورس متصل شوید واز آن استفاده کنید.

سرور مجازی در واقع یک کامپیوتر پر قدرت است که بصورت 24 ساعته در دسترس می باشد در این سرور ها از سخت افزار بروز  دنیا استفاده شده بطور مثال هاردهای nvme استفاده شده در این سرور ها سرعت بسیار بالایی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

برای تست سرعت سرور مجازی بورس از نرم افزار اسپید تست استفاده می شود که از سایت speedtest.net دانلود می شود. یک نمونه از تست سرعت یک سرور مجازی بورس در زیر آورده شده است.

2

پینگ در سرور مجازی بورس و تاثیر آن در سرخطی زدن بورس

پینگ به سرعت ارسال داده می گویند در سروربورس پینگ 1 میلی ثانیه می باشد این بدان معنی است که ارسال درخواست شما بسیار سریع انجام می شود. پینگ در اینترنت های خانگی و سیمکارتی در بهترین حالت 30 میلی ثانیه می باشد، یعنی 30 میلی ثانیه طول می کشد تا درخواست شما ارسال شود و پاسخ آن را دریافت کنید که در مقایسه با پینگ سرور مجازی بورس که 1 میلی ثانیه می باشد بسیار بالا می باشد. اگر شما با سرور بورس که پینگ زیر 1 میلی ثانیه دارد در کارگزاری خود سفارش ثبت کنید ، یعنی 1 میلی ثانیه طول خواهد کشید تا درخواست شما ارسال شود و پاسخ آن را دریافت کنید. درحقیقت این بدان معنی است که از لحظه کلیلک برای ثبت سفارش  و قرار گرفتن در صف خرید، درخواستتان کمتر از 1 میلی ثانیه ئیگر به سرور خای بورس خواهد رسید.

 

آیا تنها سرور مجازی بورس برای موفقیت در سرخطی زدن کافی است؟

برای موفقیت در صف های سنگین خرید و فروش سهام بورس به اینترنت پر سرعت و پینگ پایین به کارگزاری ها نیاز دارید که این دو فاکتور از طریق تهیه سرور مجازی بورس تامین می شود ولی اکنون نکته ای که اهمیت دارد این است که آیا با سرور مجازی بورس به تنهایی می توان  جایگاه خوبی در صف های خرید و فروش سهم داشته باشید، در پاسخ باید متذکر شویم که عوامل دیگری نیز وجود دارد که بسیار اهمیت دارد از جمله کارگزاری مناسب و ربات ها ونرم افزارهای سر خطی زن که در ادامه توضیحاتی در مورد این دو عامل ارائه خواهیم داد.

کارگزاری مناسب :

کارگزاری که انتخاب می کنید باید دارای زیر ساخت مجهز و با کیفیت و متناسب با تعداد کاربران خود باشد.  شاید فکر کنید که کارگزاری‌های پرمشتری، خدمات بهتری ارائه می‌دهند. اما صد در صد این‌طور نیست. متاسفانه برخی از کارگزاری‌ها با افزایش تعداد مشتریان عملکرد ضعیفی از خود نشان داده‌اند. چون زیرساخت‌های آن‌ها قدیمی شده و متناسب با افزایش تعداد کاربران، زیرساخت‌هایشان بهبود نیافته است. پس حتما قبل از انتخاب کارگزاری بسیار تحقیق کنید و از مشتریان آن سوال کنید که کدام یک خدمات بهتری ارائه می دهند. هر چه کارگزاری خلوت تر باشد عملکرد بهتری دارد.

ربات و نرم افزارها :

ربات ها یکسری سورس کد هستند که شما در صفحه کارگزاری خود با کلیک راست کرد و انتخاب گزینه inspect و سپس گزینه کنسول کدها را کپی کرده و با مشخص کردن عنوان سهم، قیمت، تعدادسهم و باز دن اینتر برای شما کلیک انجام می دهد. Auto Clicker نرم افزار قدرتمندی است که به سادگی با نصب  در داخل سرور، می تواند این فاصله زمانی لپ تاپ تا سرور را از میان بردارید و کلیک ها مستقیما از داخل سرور و توسط سرور به کارگزاری ارسال شود.

با توجه به اینکه در سرخطی زدن، زمان مهم ترین فاکتور است. استفاده از ربات سرخطی بخاطر دقت بسیار بالا در حدی که میلی ثانیه و میکروثانیه مد نظرتان را هم می توانید با کارگزاری تنظیم کنید.

3

روند تهیه و استفاده از سرورمجازی بورس

برای تهیه یک سرور مجازی بورس مناسب قطعا شما باید به شرکتی مراجعه کنید که تجربه کافی در ارائه سرور مجازی داشته باشد شرکت وب داده به علت دارا بودن تجربه کافی و تضمین کیفیت سرور و همچنین سرعت اینترنت و تضمین پینگ 1 میلی ثانیه را بر روی سرورهای خود دارد. این شرکت پشتیبانی 24 ساعته دارد و گارانتی برگشت وجه بر روی سرعت و پینگ سرورهای خود دارد. اگر علاقمند به ترید در بایننس می باشید می توانید از سرور مجازی بایننس استفاده کنید زیرا آی پی ثابت و اختصاصی برای یک ترید امن و بدون ریسک در اختیار شما قرار می دهد.

شرکت وب داده ربات ها و اتوکلیکر بصورت رایگان به شما ارائه می دهید وشما می توانید پس از خرید سرور مجازی این ربات ها و نرم افزارها را بر روی سرور خود داشته باشید وشانس موفقیت خود را در زدن سرخطی و خرید عرضه اولیه بالا ببرید. با مراجعه به وب سایت شرکت وب داده می توانید سرور مجازی بورس خود را انتخاب و از طریق سایت سفارش دهید و سرور خود را بصورت آنی تحویل بگیرید.

روند استفاده از سرور بورس به گونه ای می باشد که پس از خرید یک ایمیل حاوی اطلاعات سرور مجازی خود دریافت خواهید کرد. پس از آن کافی است این اطلاعات را داخل نرم افزار ریموت دسکتاپ که بر روی سیستم عامل ویندوز نصب می باشد، وارد کنید و به سرور متصل شوید. همانطور که گفتیم سرور یک کامپیوتر است پس شما یک صفحه دسکتاپ کامپیوتر بر روی لپتاب خود خواهید داشت. که این صفحه دسکتاپ سرور مجازی باسرعت بالا و پینگ 1 میلی ثانیه می باشد، حال از داخل سرور صفحه کارگزاری خود را باز کنید و اقدام به سرخطی و خرید و فروش سهام خود کنید. برای استفاده از سرور مجازی بورس از طریق گوشی نیز به همین شکل اقدام نمایید تنها با این تفاوت که باید نرم افزار ریموت دسکتاپ را از گوگل استور یا اپ استور برای سیستم عامل ios  دانلود و نصب کنید.

امیدواریم با مطالعه این مقاله بتوانید شرایط لازم برای زدن سرخطی را فراهم کنید و با کسب جایگاه خوب موفق به زدن سرخطی در صف های سنگین خرید و فروش سهام در بازار بورس شوید.

برای خرید سرور مجازی بورس کلیک کنید.

تلفن جهت مشاوره قبل از خرید: 02191300210

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها