کد خبر: 634144
تاریخ انتشار :

امام جمعه زاهدان: سرمایه‌گذاری بر روی طلاب انجام شود

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اداره صحیح حوزه‌های علمیه به صورت هرمی و با محتوای کیفی را مورد اشاره قرار داد و گفت: باید برای طلاب مستعد و با پشتکار سرمایه‌گذاری ویژه‌ای انجام شود.

امام جمعه زاهدان: سرمایه‌گذاری بر روی طلاب انجام شود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، آیت‌الله مصطفی محامی روز سه‌شنبه در دیدار طلاب حوزه‌های علمیه زاهدان، زهک، دلگان و زهکلوت اظهارداشت: در تفسیر آیات ۱۱۳ تا ۱۱۵ سوره مبارکه آل عمران ویژگی‌های صالحان از جمله ایمان به خدا و روز قیامت، عبادت و سجده برای خدا در نیمه‌شب، حضور در جامعه و احساس مسوولیت اجتماعی و پیشتازی و پیشوایی در کارهای خیر است.

وی رسالت حوزه‌های علمیه را ارتقای سطح ایمان مردم و تبدیل احساس مسوولیت اجتماعی به یک فرهنگ دانست و ادامه داد: گسترش این فرهنگ می‌تواند خیلی از آسیب‌های جامعه را حل کند البته برای این کار باید خود نیز عامل و پیشوا باشیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ضمن هشدار نسبت به اتلاف وقت در دوران تحصیل بیان کرد: تمرین و برنامه‌ریزی برای رشد اخلاقی معنوی مقدمات اثرگذاری در اجتماع خواهد بود.

در این نشست برگزارکنندگان و نمایندگان طلاب مناطق مختلف به مواردی از جمله درخواست استمرار این دوره‌ها و ارتقای علمی برخی از حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان پرداختند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها