کد خبر: 634424
تاریخ انتشار :

خشم بازیگر سینما از رئیس جمهور سابق: جای روحانی بودم خودم را می‌کشتم!

آنا/ رضا کریمی بازیگر طنز تلویزیون که پدر و مادرش را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داده است، از حواشی جنجالی این فاجعه گفت.

خشم بازیگر سینما از رئیس جمهور سابق: جای روحانی بودم خودم را می‌کشتم!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

کرونا در یک سال و نیم گذشته، بسیاری از اهالی ایران را عزادار کرده است. باتوجه به گستردگی این همه‌گیری، اهالی هنر هم از شر این ویروس در امان نبودند و تقریبا ماهی نبود که خبر بیماری یا درگذشت یکی از هنرمندان یا اقوام درجه یک آنها رسانه‌ای نشود.

در میان تمام این موارد اما اتفاقی که برای یکی از بازیگران طنز تلویزیونی رخ داد، بار تراژیک بیشتری داشت و خیلی زود در سراسر کشور پیچید و خبر این فاجعه در فضای مجازی دست به دست شد، تا جایی که شبکه‌های تلویزیونی هم به آن واکنش نشان دادند. رضا کریمی بازیگر آثاری همچون «هیولا»، «گسل»، «ساختمان پزشکان»، «دزد و پلیس» و فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» در عرض کمتر از ۲۴ ساعت پدر و مادرش را به دلیل ابتلا به بیماری کرونا از دست داد.

این اتفاق تلخ نام این بازیگر را بیش از پیش سر زبان‌ها انداخت. درگذشت یکی از والدین به اندازه کافی اتفاق دردناکی هست، اما اینکه هر دو را در یک روز از دست بدهی، واقعا شرایط غیرقابل تصوری است. پس  از گذشت مدتی از این فاجعه، کریمی ویدئویی در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد و در رابطه با اتفاقی که برای والدینش رخ داد صحبت‌هایی را مطرح کرد، به خصوص در مورد پدر مرحومش که از جانبازان شیمیایی هشت سال دفاع مقدس بود. صحبت‌هایی که شاید به مذاق عده‌ای خوش نیاید، اما در دل‌های هنرمندی بود که عزیزانی را از دست داده بود. در روزهایی که بسیاری از شبکه‌های تلویزیونی معاند به دنبال مصاحبه با این بازیگر و جوسازی و موج‌سواری هستند، با او گفت‌وگو کردیم.

آنا: این ضایعه دردناک را به شما تسلیت می گوییم؛ آیا پدر و مادر مرحومتان باتوجه به سن بالایی که داشتند، جز گروه‌های اولی که باید واکسن می‌زدند نبودند؟

کریمی: چرا بودند. اواخر اردیبهشت دز اول را زدند. اما زمانی که نوبت به دز دوم رسید، دیگر در اراک واکسن نبود. پدر من جانباز شیمیایی جنگ تحمیلی بود؛ با بنیاد شهید استان هم که تماس گرفتیم، گفتند در این زمینه ورود نمی‌کنیم و اصلا به ما مربوط نیست، ولی از دوستانم در تهران پرسیدم که گفتند این ارگان‌ها مثل بنیاد شهید سهمیه دارند و باید اولین نفر به افرادی مثل پدر من واکسن بزنند. اما باز هم زیر بار نرفتند.

آنا: پس در زمانی که باید دز دوم را می‌زدند گرفتار این بیماری شدند؟

کریمی: بله، پدرم در همین بین کرونا گرفت و دو ماه در بیمارستان بستری شد. بعد از ابتلا هم می‌گویند تا دو ماه نباید واکسن بزنید و به همین دلیل پروسه واکسیناسیون ایشان عقب افتاد.برای مادرم هم که کل خانواده هرچه تلاش کردند نتوانستند کاری بکنند و دز دوم واکسنش را بزنند. از همه جا هم پیگیری کردیم ولی گفتند نداریم، درحالی که بعدا فهمیدیم طور دیگری از آنها استفاده می‌کنند.

آنا: چه چیزی باعث شد که ویدئو کوتاهی منتشر کرده و در آن گلایه‌هایی را مطرح کنی؟

کریمی: روز خاکسپاری و ختم پدر و مادرم خیلی‌ها به ما لطف داشتند و اعلام همدردی کردند، ولی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پدرم که جانباز شیمیایی هشت سال دفاع مقدس بود، حتی یک برگه کاغذ هم نفرستاد. آن هم برای آدمی که با این اوضاع و احوال حتی یک بار هم سمت بنیاد جانبازان که بعدها در بنیاد شهید ادغام شد نرفت و هزینه درمانش با فرزندانش بود. وقتی هم که با آنها تماس گرفتم که گلایه‌ام را مستقیم به گوش‌شان برسانم، بهانه‌های بی‌ربط آوردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها