کد خبر: 634619
تاریخ انتشار :

نماینده اصولگرا:‌ زندگی سیاسی روحانی به پایان رسیده است

جمهوریت/ نماینده مردم خمینی شهر در مجلس یازدهم در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت درباره موضوع شکایت های مجلس یازدهم از حسن روحانی و وضعیت این پرونده ها گفت: عمده مواردی که در مجلس یازدهم تحت عنوان شکایت از رییس جمهور دوازدهم مطرح بود، تحت عنوان استنکاف رییس جمهور از اجرای قانون بر اساس ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی مجلس طرح می شد .

نماینده اصولگرا:‌ زندگی سیاسی روحانی به پایان رسیده است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمدتقی نقدعلی در این باره ادامه داد: در این بین، برخی از این شکایات در زمان خود آقای روحانی در مجلس یازدهم بررسی و با تصویب مجلس به قوه قضاییه ارجاع شد و برخی دیگر  مثل شکایت مردمی که کمیسیون اصل ۹۰ داشت از جانب کمیسیون به قوه قضاییه ارائه شده و می شود.

 نقدعلی در ارتباط با آخرین وضعیت این پرونده ها در مجلس نیز گفت: در خصوص این پرونده ها، کلیت امر در مجلس انجام شده است و اگر چیزی هم باشد از همین قبیل موارد ثبت شده قبلی درباره مستندات استنکاف رییس جمهور از اجرای قانون است .

وی تاکید کرد: البته شکایت مردمی هم جرائمی را تحت شمارش کرده بود .
پیگیری اصلی پرونده های شکایت مجلس از روحانی در قوه قضاییه انجام می شود
نماینده مردم خمینی شهر درباره سرنوشت این پرونده ها توضیح داد که از اینجا به بعد نقش مجلس در این موضوع پررنگ نیست و نقش قوه قضاییه پررنگ می شود که حسب قانون باید پرونده را تشکیل و پیگیری کرده و بر اساس موارد قضا به شکایات رسیدگی کند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس یازدهم درباره سرنوشت سیاسی حسن روحانی نیز گفت: مبانی زندگی سیاسی آقای روحانی بر اساسی است که خود را دارای بهترین خط مشی می‌داند و این توهم بزرگ ترین عیب ایشان است.

وی ادامه داد: اگر ایشان در طی ۸ سال اقرار به برخی از اشتباهات فاحش خود می کرد بسیاری از ضررهایی که به تمامیت سیاسی و اقتصادی کشور وارد شده، رخ نمی داد .

دولت روحانی در قاموس مردم به عنوان خاطره تلخ باقی می ماند
نقدعلی با انتقاد از این رویه سیاسی گفت: خود ایشان هنوز هم خود را محق و سیاست خود را بهترین سیاست می داند اما این مردم هستند که دولت روحانی در قاموس شان به عنوان خاطره تلخ باقی می ماند.

نماینده مردم خمینی شهر با بیان این که « روحانی برای ملت خاطره تلخ همیشگی است و همین برای پایان زندگی سیاسی ایشان کفایت می کند»، افزود: در دولت های گذشته خاطرات تلخ و شیرین با هم بوده است و از برخی کارها در دولت های مختلف به خیر یاد می شود اما دولت روحانی هیچ کار و یاد خیری از خود باقی نگذاشت.
وی تاکید کرد: روسای جمهوری گذشته ممکن است برخی رفتارهای تلخ سیاسی داشتند اما خاطرات شیرینی هم داشتند اما آقای روحانی با عملکرد و سوءرفتار، به خاطره تلخی در اذهان تبدیل شد.

نماینده مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: هم‌جناحی های روحانی هم حاضر نیستند یاد خیری از او بکنند و در ذهن ملت ایران روحانی خاطره ای تمام تلخ است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها