کد خبر: 635799
تاریخ انتشار :

آشنایی با لوکس‌ترین هتل تهران؛ هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس تهران مجموعه‌ای بی‌نظیر در منطقه سعادت آباد است که خدمات و امکانات لوکسی را ارائه می‌دهد.

آشنایی با لوکس‌ترین هتل تهران؛ هتل اسپیناس پالاس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

هتل های لوکس اسپیناس پالاس تهران یک انتخاب عالی برای اقامت در تهران است. این قصر رؤیایی یکی از ایده‌آل‌ترین هتل های تهران بوده که متعلق به کلکسیون لوکس گروه هتل های اسپیناس است. هتل اسپیناس پالاس یک برج مرتفع در یکی از بهترین مناطق تهران، یعنی سعادت آباد است. برای آشنایی بیشتر با این هتل در ادامه با ما همراه باشید.

 

معرفی هتل اسپیناس پالاس تهران

ساختمان مجلل هتل اسپیناس پالاس در ۲۰ طبقه بنا شده و دارای ۴۰۰ واحد اقامتی لوکس و مدرن است. در همه اتاق‌های این هتل زیبا، تجهیزاتی مانند تلویزیون، تهویه مطبوع، یخچال، دستشویی، حمام، اینترنت رایگان، ماهواره، پاورسوئیچ، سیستم اعلام حریق و سیستم کنترل دما موجود است. ناگفته نماند هتل اسپیناس پالاس تهران دارای ۱۴ سالن همایش بوده که به ظرفیت ۱۵۰۰ نفر است.

 

هتل اسپیناس پالاس تهران در موقعیت مکانی بسیار خوبی واقع شده است. به همین دلیل با سایر مکان‌های تفریحی و دیدنی تهران فاصله کمی دارد. برای مثال فاصله هتل اسپیناس پالاس تا پارک ملت فقط ۴ دقیقه، تا برج آزادی تهران ۱۹ دقیقه، تا فرودگاه مهرآباد ۲۱ دقیقه، تا موزه آثار طبیعت و حیات وحش ایران ۳۳ دقیقه، تا کاخ گلستان ۳۷ دقیقه و تا نمایشگاه بین‌المللی تهران ۱۲ دقیقه با خودرو است.

واحدهای اقامتی هتل اسپیناس پالاس

 اتاق دوتخته دابل هتل اسپیناس پالاس

همان‌طور که اشاره کردیم هتل اسپیناس پالاس دارای ۴۰۰ واحد اقامتی است. این واحدهای اقامتی شامل اتاق دبل استاندارد، اتاق توئین استاندارد، اتاق خانوادگی رویال، اتاق بالکن دار رویال خانوادگی، اتاق‌های بیزینس، سوئیت جونیور، سوئیت رویال، سوئیت پرزیدنت، پرزیدنت رویال و ‌سوئیت اسکای است. به طور حتم دکوراسیون عالی، تجهیزات مدرن و به‌روز این اتاق‌ها، نظر شما را جلب می‌کند. علاوه بر این اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل اسپیناس پالاس چشم‌انداز بسیار زیبایی به شهر تهران دارند که دل هر مسافری را می‌برد.

رستوران‌های هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران علاوه بر اتاق‌های شیک و مدرنش، خوب بلد است از میهمانان خود پذیرایی کند. به همین دلیل هم چندین رستوران لاکچری برای آن‌ها تدارک دیده است که انواع غذاهای لذیذ را سرو می‌کند. این رستوران‌ها اعم از رستوران لاتون، رستوران دیبا، رستوران اسکای لانژ و کافه سان ست با میان‌وعده‌های لذیذ است.

رستوران لاتون

در بدو ورود به رستوران لاتون صندلی‌های فیروزه‌ای رنگ را می‌بینید که آرامش خاصی به شما می‌دهند. دکوراسیون لوکس و مدرن، همچنین غذاهای فرنگی متنوع این رستوران، لبخند رضایت را روی لب مسافران هتل می‌نشاند. در رستوران لاتون انواع غذاهای گوشتی، سالاد، سوپ، پاستا، غذاهای دریایی، دسر و نوشیدنی‌های خوشمزه توسط آشپزها و سرآشپزهای نمونه کشور در اختیار شما قرار می‌گیرد.

رستوران دیبا

اولین چیزی که در رستوران دیبا شما را شیفته خود می‌کند، معماری و طراحی فوق‌العاده آن است. این رستوران با شیشه‌های رنگی و المان‌های سنتی، فضایی آرام و دلنشین را فراهم آورده است. همچنین غذاهای خوشمزه ایرانی و سنتی را به میهمانان هتل اسپیناس پالاس ارائه می‌دهد. اگر روزی به رستوران دیبا رفتید حتماً از دم‌نوش‌های معروف آن میل کنید.

رستوران اسکای لانژ

رستوران اسکای لانژ

مژده به افرادی که عاشق ارتفاع هستند! رستوران اسکای لانژ هتل اسپیناس پالاس بر بام هتل قرار گرفته و با منوی فوق‌العاده متنوع یک شام لذیذ و خوشمزه را به شما ارائه می‌دهد. این رستوران انواع غذاهای لذیذ مانند: توماهاک، فسنجان، شیشلیک، نودل تایلندی، مرغ ترش ایرانی و انواع نوشیدنی‌ها و دسرهای شگفت‌انگیز را برای شما سرو می‌کند.

کافه سان ست

اگر به دنبال مکانی دنج و صمیمی هستید، حتماً به کافه سان ست سر بزنید. این کافه در لابی هتل قرار گرفته و با وجود یک بالکن زیبا چشم‌اندازی تماشایی از شهر تهران و کوه‌های آن را به نمایش گذاشته‌ است. علاوه بر این چشم‌انداز حیرت‌انگیز، می‌توانید از طعم لذیذ میان وعده‌های کافه سان ست لذت ببرید. ناگفته نماند در این مکان موسیقی به صورت زنده اجرا می‌شود که بسیار روح‌نواز است.

تفریحات هتل اسپیناس پالاس تهران

این هتل مجلل نمی‌گذارد حوصله شما سر برود! در طبقه منفی سه می‌توانید از تفریحات لوکس و لاکچری کمال لذت را ببرید. این تفریحات شامل: سونا، جکوزی، اتاق بخار و استخر است. علاوه بر این باید بدانید هتل اسپیناس پالاس تهران دارای باشگاه ورزشی مجهز به دستگاه‌های پیشرفته است با مربیان کاربلدی که در کنار شما هستند و به شما راهنمایی می‌دهند.

برای ریلکس کردن و خستگی در کردن هم هتل اسپیناس پالاس خدمات لوکس اسپا را در اختیار شما قرار می‌دهد. جالب اینجاست این هتل بزرگ و مجلل سالن سینما و کنسرت هم دارد. به این ترتیب می‌توانید برای سرگرمی بیشتر به سالن سینما و کنسرت هتل اسپیناس پالاس بروید و از اجرای زنده تئاتر و موسیقی لذت ببرید.

امکانات عمومی هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل زیبا و لوکس اسپیناس پالاس امکانات عمومی بسیار خوبی دارد که نمونه آنها پارکینگ، فضای سبز، آبنما، سالن همایش، حمام ترکی، سالن ماساژ، تهویه مطبوع، آسانسور، آنتن مرکزی، صندوق امانات، پاورسوئیچ، کارت هوشمند اتاق، کافی نت، اینترنت بی‌سیم، خدمات تشریفاتی فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان، واکس کفش، دستگاه فکس و پرینت، خدمات بیدارباش، صرافی، خدمات تهیه بلیط، فروشگاه، اتاق سیگار، روم سرویس، سالن پذیرایی، اتاق جلسات، سالن همایش، اتاق مخصوص معلولین و خدمات برای معلولین است.

نقاط قوت هتل اسپیناس پالاس

معماری زیبا و چیدمان خاص در هر کدام از اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل اسپیناس پالاس، یکی از نقاط قوت این هتل است. همچنین باید اشاره داشته باشیم که هتل اسپیناس پالاس منظره بسیار زیبایی از کوه و شهر تهران را به نمایش می‌گذارد. اینترنت پرسرعت در اتاق و لابی‌ها موجود است که به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. تمامی اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس به قهوه ساز، کاپوچینوساز و چای‌ساز مجهز هستند. در واقع شما در اتاق خود یک کافی شاپ کوچک دارید که می‌توانید در هر ساعت شبانه روز از آن استفاده کنید.

اگر نگران مدارک و کارت‌های بانکی خود هستید باید بدانید تمامی اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس به صندوق امانات بزرگ مجهز است؛ به همین دلیل هم امنیت بالایی برای وسایل و مدارک خود خواهید داشت. افراد کم توان می‌توانند با کمک گرفتن از رمپ ورودی هتل و قسمت‌های دیگر استفاده نمایند. خوشبختانه هتل اسپیناس پالاس تهران از محدوده ترافیک خارج است؛ بنابراین هیچ دغدغه‌ای از این بابت نخواهید داشت.

جالب اینجاست که بدانید هتل اسپیناس پالاس برای کودکان زیر ۲ سال اقامت رایگان دارد. همچنین برای کودکان ۲ تا ۷ سال فقط باید هزینه نیم بها را دریافت می‌نماید. این هتل مجلل یک اقامتگاه عالی برای زوجین است. هر کدام از اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس می‌تواند اتاق مخصوص ماه عسل باشد. مطمئناً این هتل رویایی یک ماه عسل به‌یادماندنی برای شما به ارمغان می‌آورد. قیمت اسپیناس پالاس تهران کم نیست؛ اما با توجه به امکانات لاکچری، تفریحات فوق‌العاده، واحدهای اقامتی مدرن و رستوران‌های جذابش، بسیار معقولانه به نظر می‌رسد.

سالن‌های پذیرایی و تالارهای هتل اسپیناس پالاس

در همین میان باید اشاره داشته باشیم که هتل اسپیناس پالاس سالن‌ها و تالارهای مجللی را برای میهمانی، جشن‌ عروسی و عقد فراهم نموده است. برای مثال سالن رویال هال یکی از سالن‌های ویژه هتل اسپیناس پالاس بوده که معماری بسیار فوق‌العاده‌ای دارد. این سالن مناسب برگزاری جشنواره‌های مختلف، کنسرت‌ها و تئاترها است. سالن امیران، سالن پارسه و سالن پالاس هال چند نمونه از سالن‌ها و تالارهای هتل اسپیناس پالاس تهران بوده که مناسب برای برگزاری مراسم‌ها، همایش‌ها و جلسات کاری است.

جمع‌بندی

اگر به دنبال یک وب سایت مطمئن برای رزرو هتل اسپیناس پالاس و یا سایر هتل های تهران با کمترین قیمت هستید، باید سری به وب سایت ایران هتل آنلاین (www.iranhotelonline.com) بزنید. این وب سایت در همه روزهای سال امکان رزرو هتل را برای مسافران فراهم می‌آورد. همچنین مهمانان گرامی می‌توانند با عضویت در وبسایت ایران هتل آنلاین از تخفیفات ویژه اعضا نیز بهره‌مند شوند. علاوه بر این با عضویت در خبرنامه و پیج اینستاگرام ایران هتل آنلاین، می‌توانید از تخفیفات لحظه آخری و تخفیفات داغ هتل های تهران مطلع شوید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها