کد خبر: 636435
تاریخ انتشار :

هشدار نظامی معاون سیاسی سپاه به دشمنان ایران + جزئیات

میزان/ معاون سیاسی سپاه بابیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به سمت اشتباهات محاسباتی حرکت نکنند، تصریح کرد: تصور نکنند که می‌توانند به امنیت و منافع و منابع ملی کشور دست‌اندازی کنند.

هشدار نظامی معاون سیاسی سپاه به دشمنان ایران + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار یدالله جوانی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به دستاورد‌های دفاعی سپاه در حوزه پدافند هوایی،گفت: سامانه‌های موشکی و پدافند هوایی سپاه بر لبه فناوری قرار دارد و این محصولات کاملاً ایرانی و پیشرفته است.

ایران در فضا، زمین و دریا از قدرت راهبردی بالایی برخوردار است

معاون سیاسی سپاه با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در فضا، زمین و دریا از قدرت راهبردی بالایی برخوردار است، تصریح کرد: ملت ایران از این صنعت دفاعی و به وجود نیرو‌های مسلح مقتدر افتخار می‌کند.

جوانی تأکید کرد: رزمایش‌های اخیر نیرو‌های مسلح، بخشی از توانمندی دفاعی و امنیتی کشور را به رخ دشمنان جمهوری اسلامی ایران کشید و در قیاس با گذشته صحنه نمایش روند پیشرفت صنعت دفاعی ایران در حوزه ساخت محصولات دفاعی کاملاً بومی و ایرانی موردنیاز نیرو‌های مسلح بود و همواره بر توان و اقتدار دفاعی ما افزوده‌ شده است.

ملت بزرگ ایران، پشتوانه محکمی برای نیرو‌های مسلح است

نیرو‌های مسلح زیر سایه رهبری عالم و حکیم، با آمادگی کامل در دفاع از امنیت ملی مقابل هر تهدیدی  ایستاده است

جوانی با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران، پشتوانه محکمی برای نیرو‌های مسلح است، اضافه کرد: نیرو‌های مسلح زیر سایه رهبری عالم و حکیم، با آمادگی کامل در دفاع از امنیت ملی و تمامیت ارضی در مقابل هر تهدیدی علیه جمهوری اسلامی ایران ایستاده است.

 دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به سمت اشتباهات محاسباتی حرکت نکنند

معاون سیاسی سپاه بابیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به سمت اشتباهات محاسباتی حرکت نکنند، تصریح کرد: تصور نکنند که می‌توانند به امنیت و منافع و منابع ملی کشور دست‌اندازی کنند.

جمهوری اسلامی ایران کشوری قدرتمند نه تنها در غرب آسیا، بلکه جهان است

جوانی بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران کشوری قدرتمند نه تنها در غرب آسیا، بلکه جهان است، اضافه کرد: نیرو‌های مسلح در بحث استمرار تولید قدرت برای کشور مقتدرانه ایستاده‌اند.

   معاون سیاسی سپاه با تأکید بر اینکه دشمنان به اقتدار دفاعی و امنیتی و همچنین وحدت و حضور مقتدرانه و توانمند ملت ایران در دفاع از اذعان دارند، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بر مبنای داده‌هایش از موجودیت و توانمندی خود دفاع می‌کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها