کد خبر: 636526
تاریخ انتشار :

واکنش اصلاح‌طلبان به ارسال پرونده روحانی به قوه قضاییه

«عصر ما» گزارش می‌دهد؛ پرونده‌ای برای متهمان کرونا

واکنش اصلاح‌طلبان به ارسال پرونده روحانی به قوه قضاییه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مجلس شورای اسلامی امروز گزارش عملکرد روحانی در ستاد مقابله با کرونا را بررسی کرد و پرونده را به قوه قضاییه فرستاد. این اقدام مجلس اما با واکنش هایی همراه شد. مثلا کانال تلگرامی عصر ما در مقام دفاع از روحانی برآمد و نوشت: مجلس گزارش عملکرد روحانی در ستاد مقابله باکرونا را به قوه قضائیه فرستاد؛ امیدوار به اینکه این گزارش دلیل محکمه‌پسندی برای محاکمه روحانی باشد.  

در گزارش اتهاماتی وارد شده و با این استدلال که در ستاد مربوطه روحانی تصمیم می‌گرفته آمده: از آنجایی که این تصمیمات و اقدامات متناقض منجر به فوت و صدمات عدیده و نارضایتی شدید مردم از نظام را فراهم کرده، لازم است برخورد قاطع و قانونی با ایشان صورت گیرد. 

نمایندگان البته فراموش کرده‌اند که این تنها کرونا نیست که به مردم لطمه‌زده و موجب نارضایتی‌شان شده. 

در مورد کرونا هم اگر رسیدگی بی‌طرفانه‌ای باشد پای خیلی از نهادها و مسئولانی که حتی در دولت جدید روی کرسی معاونت و وزارت نشسته‌اند هم به پرونده باز می‌شود.  

کسانی که علیه واردات واکسن جوسازی کردند، پول 120 میلیون دز واکسن را به جیب زدند و فقط 8 میلیون دز تحویل دادند و همه کسانی که با سیاسی‌بازی در تمام این سال‌ها جلوی حل مسائل خارجی و رفع تحریم‌ را گرفته و امروز هم کشور را معطل «به زودی» گفتن‌ها نگه داشته‌اند.

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب هم در توییتر خود به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت :

725a0191-40c2-4aa0-ab70-d1c8a661731a

منبع: کانال تلگرامی عصر ما

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها