کد خبر: 636774
تاریخ انتشار :

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز:

نگاه دولت به غرب جواب نداد

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: تورم، معیشت، اقتصاد و سیاست در دولت سابق به کدخدا وابسته بود و تا به حال ما را در هوا نگه داشتند و هیچ نتیجه ای از آن ندیدیم.

نگاه دولت به غرب جواب نداد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در رابطه با تاثیر طیف غرب‌گرا در تضعیف یا تقویت روحیه استکبار ستیزی مردم، گفت: طبیعی است که در هشت سالی که گذشت استکبارستیزی خیلی نرم و ملایم بود و یا اینکه مغفول واقع شد، به این معنا که توجهی به مسأله استکبار نشد.

وی افزود: رئیس دولت قبل در صحبت‌های خود از عبارت کدخدا استفاده می‌کرد، یعنی نرمش به خرج داد و از طریق کدخدا می‌خواست مشکلات کشور و مسائل بین‌المللی را حل کند که خود ضعف بزرگی بود که از آن نتیجه‌ای هم نگرفت.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: تورم، معیشت، اقتصاد و سیاست در طی ۸ سال گذشته به کدخدایی که نه ایمان، نه پیمان، نه میثاق و نه وفا دارد، وابسته بود و تا به حال ما را در هوا نگه داشتند و هیچ نتیجه‌ای از آن ندیدیم.

ابراهیمی اضافه کرد: اعتقاد من این است که ما در این ۸ سال خسارت‌های زیادی بخاطر غرب گرایی تحمل کردیم و امیدوار هستیم در دولت فعلی این موضوع جبران شود و وضعیت کشور سامان پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: به عقیده من مشکلات موجود در کشور، نتیجه استکبارستیزی نیست و ناشی از دشمنی با اسلام است که باید ریشه و مبنای آن را مشاهده کنیم. ما از ابتدا با آمریکا دشمنی نداشتیم اما عملکرد آمریکایی‌ها در ایران و سلطه آنها بر همه چیز توسط امام خمینی (ره) دشمنی تلقی شد که واقعیت همین بود و کشور را تکفیر کردند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز اضافه کرد: امام (ره) دشمنی با آمریکا و مبارزه با رفتار و اقدامات آمریکا را با استکبارستیزی آغاز کردند و آمریکا را شیطان اکبر نامیدند. آنها بعد از انقلاب فهمیدند که منافعشان به خطر افتاده است.

ابراهیمی تاکید کرد: مشکلات ما بخاطر این نیست که با آمریکا مبارزه کردیم بلکه ما مردم را نجات دادیم. مردم و رهبری تلاش کردند و کشور را از شر آمریکایی‌ها نجات دادند اما حالا که منافع دشمن به خطر افتاده است با ما دشمنی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسائل و مشکلات کشور بخاطر شعارهای ما نیست، گفت: شعارهای ما واقعیتی است که بر اساس آن مردم تظلم خواهی می‌کنند. آیا فریاد زدن بر سر ظالم دشمنی می‌شود!؟

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت: رفتار آمریکا با ما به دلیل افزایش اقتدار جمهوری اسلامی است. استکبارستیزی ما نتیجه داده است و کشور ما در دنیا مطرح است و از زیر سلطه آمریکا خارج شده است.

ابراهیمی در پایان تصریح کرد: عزت ما در پناه همین شعارها و استکبارستیزی‌ها است و ما در قله افتخار قرار داریم. کشور ما از سلطه رهایی یافته است و ما با استکبارستیزی عزیز و مقتدر شدیم و تنگناهای ایجاد شده با لطف پروردگار ان‌شاءالله مرتفع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها