کد خبر: 637348
تاریخ انتشار :

وزیر ورزش: پاداش‌ ملی‌پوشان فوتبال به زودی پرداخت می‌شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: هزینه‌های فوتبال بالاست و هنوز طبق گفته بچه‌های تیم ملی پاداش بردها محقق نشده است و آنها درست می‌گویند؛ پاداش‌ها به زودی پرداخت می‌شود.

وزیر ورزش: پاداش‌ ملی‌پوشان فوتبال به زودی پرداخت می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

به گزارش نامه‌نیوز، حمید سجادی روز جمعه در حاشیه نشست با روسای هیات‌های ورزشی، مربیان، پیشکسوتان و ورزشکاران جزیره کیش، اظهار داشت: من روز گذشته به جزیره کیش رسیدم و وقتی تلفنم را روشن کردم پیام‌هایی از اعضای تیم ملی فوتبال دریافت کردم. بعضی از موقع‌ها تفکرات و دل‌ها به هم نزدیک است اما مباحثی گفته می‌شود که انگار تعارضی وجود دارد.

وی در ادامه افزود: این پیام را به بچه‌های خوب تیم ملی فوتبال برسانید که احساس می‌کنند در این روزها کمتر دیده شدند و درخواست داشتند که دیده شوند. ما آنها را می‌بینیم. تشویق‌های مادی را حتما داریم و به «سیدشهاب‌الدین عزیزی خادم» گفتیم که پشتیبان فدراسیون فوتبال هستیم. هزینه‌های فوتبال بالاست و هنوز طبق گفته بچه‌ها پاداش بردها محقق نشده است. بچه‌ها درست می‌گویند. پاداش‌ها به زودی پرداخت می‌شود. 

سجادی در پایان گفت: آنها فرزندان وطن هستند و به زودی در خدمتشان هستیم. شاید بتوانیم روزهای دوشنبه و سه‌شنبه کنار بچه‌ها در کشور اردن باشیم تا حضورمان موید توجه باشد. برای بچه‌ها دعا می‌کنیم. یک سری از این نفرات در خارج از کشور هستند و لژیونر هستند. آنها هم از دور دلشان برای پرچم ایران می‌تپد و جانفشانی می کنند. لحظه به لحظه منتظر گل زدنشان در بازی با لبنان بودیم. از شما می‌خواهم تا ایستاده تیم ملی فوتبال کشورمان را از راه دور تشویق کنید.

در شرایطی که تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته با یک پیروزی دلچسب برابر لبنان آنهم در وقت های اضافه ۲ بر یک پیروز شده بود اما گلایه و واکنش هماهنگ شاگردان اسکوچیچ نشان داد علی رغم آنچه گفته می‌شود، اردوی تیم ملی چندان آرام هم نیست.

ملی پوشان کشورمان با انتشار پستی مشترک از عدم حمایت مسئولان فدراسیون فوتبال گلایه کرده و خواستار حمایت بیشتر شدند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها