کد خبر: 637436
تاریخ انتشار :

فروش فوق العاده اقساطی خودرو ، تحویل 1 ساعته

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خرید و فروش اقساطی خودرو نوعی از معامله خودرو است که به افراد با بودجه ناکافی کمک می‌کند تا با پرداخت قسطی مالک خودرو شخصی شوند. در این نوع معامله، قیمت خودرو مشخص است و خریدار با اطلاع از آن اقدام به خرید می‌نماید. همچنین سایر شرایط معامله همچون زمان تحویل، مدت زمان و میزان اقساط تعیین شده و به توافق دو طرف می‌رسد و برخی از شرکت‌های فروش سند خودرو تا زمان اجرای کامل تعهدات خریدار در رهن خود نگه می‌دارند.

از آنجا که فروش اقساطی خودرو یک قرارداد حقوقیست، باید به دقت آن را بررسی کرده و از مفاد آن مطلع شوید و یا از مشاوره افراد مطلع کمک بگیرید. همچنین با توجه به تعدد شرکت‌هایی که فروش خودرو به‌صورت اقساطی دارند، لزوم مراجعه به مطمئن‌ترین مراکز ضروریست. انعقاد قرارداد با شرکت‌های نامطمئن و یا عدم توجه به مفاد قرارداد می‌تواند خساراتی را برای خریدار به همراه داشته باشد.

در ادامه به معرفی یکی از معتبرترین مراکز فروش اقساطی خودرو و شرایط دریافت خدمات از آن‌ها می‌پردازیم.

نکات مهم در فروش اقساطی خودرو

معمولاً یک فاصله زمانی بین زمان انعقاد قرارداد تا تحویل خودرو به خریدار وجود دارد و بخشی از مبلغ خودرو بایستی در هنگام قرارداد توسط فروشنده پرداخت شود. مواردی همچون بیمه و سایر هزینه‌های جانبی طبق توافق طرفین انجام می‌شود و ممکن است برعهده خریدار باشد و یا توسط فروشنده انجام شده و هزینه آن به همراه اقساط از خریدار اخذ شود.

فروش اقساطی خودرو به خریداران این امکان را می‌دهد که در صورت کافی نبودن بودجه امکان خرید خودرو را داشته باشند و برای پرداخت اقساط آن برنامه‌ریزی کنند. معمولاً خریداران در مورد شرایط خرید امکان مذاکره با فروشنده را دارند و با توجه به شرایط خود می‌توانند نحوه تعامل برای خرید را انتخاب کنند. همچنین در این روش، معمولاً خودروی معامله شده سریع‌تر از خرید از نمایندگی تحویل مشتری می‌شود.

01

فروش اقساطی کوییک اتوماتیک

خودرو کوییک از محصولات جدید سایپا است و توانسته نظر مشتریان را جلب کند. این خودرو فروش بالایی دارد اما برخی از خریداران به‌دلیل نوسانات ارزی و افزایش قیمت‌ها توان پرداخت نقدی آن را ندارند. شرکت آرشا خودرو با فراهم نمودن شرایط خرید اقساطی کوییک و کوییک اتومات و سایر مدل‌ها، امکان خریدی استثنایی با بهترین شرایط را برای این دسته از مشتریان فراهم کرده است. خودرو کوییک اتوماتیک دارای ویژگی‌هایی همچون رینگ آلومینیومی، شیشه دودی عقب، فرمان برقی، کروز کنترل، دریچه گاز برقی و غیره است که آرشا خودرو آن را به‌صورت اقساطی و شرایط ویژه به فروش می‌رساند.

 فروش اقساطی مزدا 3 جدید

گروه خودروسازی بهمن خودرو یکی دیگر از تولیدکنندگان داخلی می‌­باشد که عرضه مزدا 3 جدید را که یک برند ژاپنی است بر عهده دارد. این خودرو یکی از خودروهای گران‌قیمت بوده و یکی از مدل‌های باکیفیت و محبوب در ایران می­‌باشد و برای این که افراد توانایی خرید داشته باشند شرایط خرید اقساطی مزدا 3 جدید از سوی فروشندگان این فرصت را به علاقمندان می­‌دهد که آن را بخرند. طراحی خوب، چراغ‌های مه‌­شکن، فرمان‌پذیری و پایداری عالی، دارا بودن دو صفحه نمایشگر که یکی مربوط به نمایش اطلاعات مربوط به سیستم تهویه و سامانه پخش صوت و دیگری مربوط به داده‌­های کامپیوتر سفری را نشان می­‌دهد، پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ، میزان سوخت 8 لیتر بر صد کیلومتر و گنجایش باک سوخت 55 لیتری، سیستم تعلیق مولتی ­لینک و... از جمله مشخصات این خودرو می‌­باشد. اگر شما جزو افرادی هستید که قصد خرید این خودرو را دارید اما پول کافی برای خرید ندارید می‌­توانید از امتیاز فروش اقساطی خودرو که توسط شرکت‌­های معتبر ارائه می‌­شود استفاده کنید.

02

فروش اقساطی فیدلیتی

کراس اوور فیدلیتی یکی از محصولات جدید گروه بهمن بوده که در واقع نوعی محصول مونتاژ شده‌ی خودروی چینی با نام اصلی جنور ایکس 70 است. خودروهای مونتاژ شده معمولاً قیمت بالاتری به نسبت خودروهای داخلی دارند و از این رو نه تنها بسیاری از افراد با درآمد متوسط و پایین را به سمت جستجوی نمایندگی‌های فروش اقساطی خودرو سوق می‌دهند، آن‌هایی که درآمد بالا دارند را نیز داوطلب این امر می‌کنند. کراس اوور فیدلیتی ابعاد بزرگی داشته و در دسته‌ی خودروهای شاسی بلند دسته بندی می‌شود. با این اوصاف شرایط خرید اقساطی فیدلیتی کمی متفاوت‌تر از نمونه‌های پیشین خواهد بود.

نکاتی در خصوص خرید اقساطی خودرو

اگر چه خرید اقساطی خودرو برای افراد متعددی می‌تواند سودآور باشد، اما در صورتی که این خرید به درستی و با شناخت آگاهی کامل انجام نشود ممکن است ضررهای مالی بسیاری را به وجود آورد. پس خواهشمندیم که حتماً در خرید اقساطی خودرو نکات زیر را به خاطر سپرده و آن را در نظر بگیرید تا خریدی رضایت بخش را به وجود آورده باشیم.

03

  • توجه به معتبر بودن شرکت؛ متأسفانه با گستردگی بازار فروش اقساطی خودرو با افراد سوء استفاده گری که سعی در فریب مردم و ایجاد شرایط بسیار پیچیده در فروش محصولات خود دارند رو به رو هستیم. این افراد شرایط را به نفع خود رقم زده و منجر به ایجاد گرفتاری‎‌های زیادی در افراد می‌شوند.
  • توجه به زمان تحویل خودرو؛ یکی دیگر از موضوعاتی که در خرید از مراکز فروش اقساطی خودرو می‎‌بایست به آن توجه شود، مشخص بودن و دقیق بودن زمان تحویل خودرو می‌‎باشد. در حقیقت ممکن است بعضی مراکز در تحویل خودرو تأخیر کرده و منجر به ایجاد استرس در خریدار شوند. از این رو بهتر است که این موضوع به خوبی مشخص شده باشد.
  • واضح بودن شراط اقساط و میزان سودی که قرار است بر روی قیمت اصلی ماشین اعمال شود؛ مسلماً شرکت‎‌های ارائه دهنده‎‌ی خودرو سود مشخصی را بر روی خودرو اعمال می‌کنند تا بتوانند زمینه‎‌ی سودآوری خود را نیز فراهم آورده باشند. اما میزان این سود می‌‎بایست به طور دقیقی مشخص شده باشد. همچنین به غیر از میزان سود اعمال شده بر روی فروش اقساطی خودرو موارد دیگری چون مشخص بودن مبلغ اقساط، زمان پرداخت اقساط و طول آن، نحوه به نام زد خودرو و ثبت مالکیت آن در طول پرداخت اقساط و... می‌توان معرفی نمود. از طرف دیگر حتماً بعد از مشخص شدن اقساط خودرو میزان درآمد خود را با مبلغ درخواست شده در اقساط مشخص نمایید تا در طول زمان و شرایط پیچیده‎‌ی زندگی برای پرداخت آن دچار مشکل نشده و از پس پرداخت آن تا انتهای زمان تعیین شده بر بیایید.

در صورت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فروش اقساطی خودروی مورد نظر خود می‌توانید به سایت شرکت آرشا خودرو مراجعه نمایید. این سایت با برخورداری از شماره ثبت مشخص و کادر مجرب و حرفه‎‌ای و با سابقه‎‌ی درخشان مفتخر است که مطمئن‌‎ترین شرایط را در حوزه فروش اقساطی خودرو و پیرو نظام صنفی کشور به وجود آورده و گام مؤثری را در جهت ایجاد شرایطی آسان برای خرید خودرو فراهم آورده است. برای ارتباط با این سایت به آدرس www.arshakhodro.com مراجعه نمایید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها