کد خبر: 637553
تاریخ انتشار :

آپارتمان‌های فول امکانات و سوپر متریال در پاسداران چگونه هستند؟

آپارتمان‌های فول امکانات و سوپر متریال در پاسداران چگونه هستند؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محله پاسداران در شمال شرق استان تهران واقع شده است. در زمان‌‌های قدیم خیابان پاسداران با نام سلطنت‌‌آباد شناخته می‌شد. محله پاسداران منطقه ۳ و ۴ شهرداری تهران را پوشش داده و در راستای آن‌‌ها وارد منطقه ۱ می‌‌شود و به میدان نیاوران دسترسی پیدا می‌کند. پاسداران خیابان‌‌های مهمی چون؛ نگارستان، بوستان، اختیاریه، بهارستان، فرمانیه، گلستان، ضرابخانه، گل نبی، هروی، فرخی یزدی و… دارد. خیابان گلستان از جمله بهترین خیابان‌‌های این محله محسوب می‌شود. برخی خانه‌های محلهٔ پاسداران وسعت زیادی دارند و به اصطلاح سوپر متریال و فول امکانات هستند که طبیعتا نسبت به آپارتمان‌های معمولی، قیمت بالاتری دارند. برای اطلاع از مظنه آپارتمان‌‌های پاسداران روی این لینک divar.ir/s/tehran/buy-residential/pasdaran    کلیک کنید و به سایت‌‌هایی مانند؛ دیوار، کیلید، دو نبش و شیپور سری بزنید. محله پاسداران به دلیل اینکه در شمال شهر تهران قرار دارد، آب‌وهوای نسبتا خوب و خنکی دارد. محلهٔ پاسداران دارای امکانات فراوانی از جمله انواع بیمارستان‌‌ها، بیمارستان شهید لبافی نژاد و...، مدارس مقاطع مختلف، مسجد ضرابخانه، حسینیه ارشاد، باشگاه اسپینو، مراکز خرید و... است.

 

آپارتمان‌های فول امکانات و سوپر متریال در محلهٔ پاسداران 

امروزه با وجود سایت‌های آنلاین، کارها سریع‌تر و با کیفیت‌تر انجام می‌شود. در راستای مشاهده قیمت آپارتمان‌ها در سایت‌های املاک ممکن است متوجه افزایش قیمت برخی ملک و املاک، شویم. در این لحظه ممکن است با خودتان بگویید این آپارتمان‌ها چه شرایط و امکاناتی دارند که موجب شده این قدر گران قیمت‌گذاری شوند. پاسداران از جمله مناطقی است که دارای این آپارتمان‌های مدرن و لاکچری است. ما در این مقاله سعی داریم آپارتمان‌های فول امکانات و سوپر متریال پاسداران را بررسی کنیم.

ویژگی آپارتمان‌های فول امکانات

اگر قصد خرید آپارتمان در پاسدارن یا مناطق شمالی تهران را دارید، حتما قبل از اقدام به خرید، سقف بودجه خود را مشخص کنید. زیرا در کنار خانه‌های معمولی، فایل‌های خانه و آپارتمان‌های لوکس هم وجود دارند که بنا بر امکانات، محدوده و متراژشان، قیمت‌های متفاوتی دارند. اگر در این بین با قیمت بالای آپارتمانی مواجه شدید، تعجب نکنید؛ زیرا این آپارتمان‌ها جزء آپارتمان‌های فول امکانات و سوپر متریال شناخته می‌شوند.

اتاق خواب لوکس

اتاق مستر معمولا یک اتاق خواب لوکس در آپارتمان‌های فول امکانات است. اتاق مستر به اتاق بزرگی گفته می‌شود که حمام و سرویس بهداشتی جداگانه‌ای در آن تعبیه شده است. سرویس بهداشتی این اتاق خواب‌ها مجهز به دو نوع سرویس ایرانی و فرنگی بوده و شیرآلات آن‌ها آبکاری شده و در برخی اتاق خواب‌های مستر، سونا و جکوزی هم وجود دارد. همچنین برخی آپارتمان‌های لوکس دارای اتاق خواب «هوم آفیس» هستند. همه ما اتاقی را برای مطالعه و کار اختصاص می‌دهیم؛ اما آپارتمان‌های لوکس اتاقی با طراحی خاص دارند که مخصوص کار و مطالعه است و به این نوع اتاق خواب‌ها «هوم آفیس» می‌گویند.

 

روف گاردن

روف گاردن به معنای باغ در بام، تکنولوژی مدرنی است که امروزه آپارتمان‌های فول امکانات مجهز به آن هستند. روف گاردن سقف سبزی است که بر روی پشت بام و تراس قرار داده می‌شود. به طور کلی می‌توان گفت طی زندگی شهری و آلودگی‌های زیست محیطی افراد دوست دارند در خانه خود یک باغ کوچک و سرسبز داشته باشند و روف گاردن این هدف را محقق کرده است. روف گاردن انواع مختلفی چون روف گاردن متمرکز، روف گاردن پرتابل، روف گاردن گسترده و روف گاردن مدولار دارد.

لابی لوکس

آپارتمانی که لابی دارد به طور کلی یک آپارتمان فول امکانات محسوب می‌شود. در گذشته اگر آپارتمانی لابی ۱۰ متری و یک دست مبلمان معمولی داشت، جزء آپارتمان‌های لوکس به شمار می‌آمد. اما الان برای اینکه بگوییم یک آپارتمان فول امکانات است، تنها داشتن لابی کافی نیست.  این روزها دیگر اکثر آپارتمان های نوساز لابی دارند و به دلیل اینکه زیربناشان بزرگ است، به طور معمول لابی‌هایشان نیز ۱۰۰ متر است. بنابراین برای آپارتمان چند هزار متری داشتن لابی ۳۰۰ متری جای تعجب ندارد. علاوه بر متراژ لابی، آپارتمان‌های سوپر متریال، تزیینات زیبا و آرامش بخشی دارند و از چندین دست مبلمان و سیستم نمایش حرفه‌ای و لابی من تشکیل شده‌اند.

 

امکانات و مجموعه‌های تفریحی

در یک آپارتمان معمولی شاید تنها تفریح حیاط، حیاط خلوت یا بالکنی پر از گل و گیاه باشد؛ اما تفریح در آپارتمان‌های فول امکانات کاملا متفاوت است. این آپارتمان‌ها امکانات تفریحی دارند که نیاز آن‌ها را برطرف کرده و شاید از رفتن به مراکز تفریحی هم بی‌نیاز کند. از جمله مهم‌ترین این امکانات می توان به استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی یا سالن جیم، باشگاه بیلیارد سالن سینما، سالن کنفرانس، سالن ماساژ و کافی شاپ اشاره کرد. آپارتمان‌های فول امکانات معمولا از چند مورد از این امکانات برخوردارند

02

حیاط

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که مختص آپارتمان‌های فول امکانات است، متراژ و بزرگی حیاط است. زیرا هر چقدر که حیاط بزرگ تری داشته باشند، امکانات بیشتری در آن جای می‌گیرد. می‌توان در حیاط بزرگ از امکاناتی چون استخر، باغچه، حوضچه، انواع درختان و باربیکیو استفاده کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها