کد خبر: 637643
تاریخ انتشار :

فرصت خرید پمپ آب خانگی از برندهای مطرح خارجی فقط تا پایان پاییز 1400

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

لزوما اطمینان پیدا کردن از کیفیت خوب یک برند برای کاربر استفاده از محصولات آن برند است و در صورت کارکرد صحیح تجهزات خریداری شده می توان گفت که محصول این برند کیفیت بالایی دارد. به همین منظور خرید یک پمپ خانگی مناسب و با کیفیت با توجه به تعداد واحد های ساختمان، مشخصات فنی آن پمپ خانگی و قیمت مناسب آن به بند تولید کننده پمپ آب نیز بستگی دارد.

به طور کلی در این مقاله قصد داریم علاوه بر معرفی برخی از بهترین برند های پمپ خانگی موجود در بازار فرصت محدود انتخاب و خرید این دستگاه مهم برای تامین نیاز واحدهای مسکونی به فشار مناسب آب را به شما معرفی کنیم.

01

پمپ آب خانگی چه مصارفی دارد و کجا از آن استفاده می شود؟

از کاربردی ترین و معروف ترین پمپ آب ها پمپ آب خانگی است که در مدل های مختلف در بازار وجود دارد و همه ما تقریبا با آن آشنا هستیم. از دیگر اصطلاحاتی که برای پمپ آب خانگی با کهر برده می شود می توان به مینی پمپ یا پمپ آب کوچک اشاره کرد. = از این پمپ ها به دلیل کوچک بودن و مقرون به صرفه بودنشان نسبت به انواع پمپ، برای آبرسانی در ساختمان های مسکونی با هدف افزایش فشار و سرعت آب مصرفی در ساختمان ها استفاده می شود. برای انتخاب پمپ اب خانگی باید به نکات بسیاری توجه کرد ویژگی های مختلفی از قبیل متراژ واحد‌ها، تعداد شیر‌ها و تعداد طبقات در انتخاب یک پمپ آب خانگی مناسب دخیل هستند که پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده مشخصات فنی و قیمت و دریافت مشاوره خرید انواع پمپ آب خانگی به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://vidfactor.com/پمپ-آب-خانگی.html

آشنایی با بهترین برندهای پمپ آب خانگی

 

بطور کلی آنچه در انتخاب یک پمپ باید به آن توجه کنید این است که پمپ آب را برای انتقال چه نوع سیالی بکار خواهید گرفت. زیرا اگر سیال مورد نظر شما برای پمپاژ، دارای موادی خورنده باشد باعث سایش زودرس پمپ آب می‌شود. به همین دلیل ضروری است که ترکیب شیمیایی محیط مورد پمپاژ، گرانروی آن و وجود احتمالی اجزای جامد را در نظر داشته باشید. همچنین لازم است بدانید هر چه سیال چسبناک‌تر باشد، جریان در سیستم پمپاژ نیز دشوارتر است.

در این بخش همراه با معرفی بهترین و پرطرفدارترین برندهای پمپ آب خانگی خارجی در بازار ایران، شما را با یکی از معتبرترین مراجع خرید پمپ و الکتروموتور که به عنوان نمایندگی رسمی عرضه و فروش طیف وسیعی از محصولات صنعتی در سطح کشور شناخته است، آشنا خواهیم ساخت. پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر و دریافت مشخصات فنی، مقایسه کارکردی و مشاوره خرید هر یک از انوع پمپ‌ آب در تنوع برندهای داخلی و خارجی را دارید حتما به صفحه فروش تخصصی پمپ آب مراجعه کنید.

02

  • Pentax؛ یکی از بهترین برندهای پمپ آب خانگی

از پرفروش ترین و بهترین برندهای پمپ آب خانگی موجود در بازار ایران پمپ آب خانگی پنتاکس است. شرکت پنتاکس یک شرکت ایتالیایی است و تجهیزات آبرسانی شرکت پنتاکس با نام پمپ آب خانگی، تحت نظر متخصصان ایتالیایی و با کیفیتی فوق‌العاده در کشور چین تولید و روانه بازار می‌شوند. . این شرکت بزرگ که در سال 1990 میلادی بنیان‌گذاری و تاسیس شد، در مدت زمانی کوتاه توانست به جمع بهترین تولیدکنندگان پمپ آب خانگی پیوسته و موفقیت‌های قابل توجهی در این زمینه کسب نماید. پنتاکس همواره یکی از برندهای حاضر در لیست بهترین برندهای پمپ آب خانگی است.

EBARA؛ از معتبرترین برندهای پمپ آب خانگی

برند ابارا یکی از صاحب‌نام‌ترین و بهترین برندهای پمپ آب خانگی است که در بازار ایران به طور گسترده ای موجود است و بخشی از بازار پمپ آب را به خود اختصاص داده و فروش خوبی نیز دارد. ابارا که از برند های ژاپنی است در سال 1912 میلادی  تاسیس و پس از گذشت مدتی در ایتالیا نیز به طراحی و تولید محصول پرداخت تا بدین ترتیب پاسخگوی تقاضای گسترده مشتریان در قاره اروپا نیز باشد.

  • Lowara؛ از برجسته‌ترین برندهای پمپ آب خانگی در سطح اروپا

یکی دیگر از بهترین برندهای پمپ آب خانگی موجود در بازار ایران که طرفداران بسیاری نیز دارد، لوارا است. شرکت لوارا فعالیت خود را از سال 1986 میلادی در ایتالیا آغاز کرد. بهتر است بدانید که برند لوارا از زیر مجموعه های گروه صنعتی معتبر و صاحب نام Xylem است. امروزه لوارا دامنه فعالیت خود را افزایش داده و در کشورهای گوناگون جهان اقدام به فعالیت تولیدی و تجاری نموده است.

  • DAB؛ از مقرون‌به‌صرفه‌ترین محصولات پمپ آب خانگی

داب یکی دیگر از بهترین برندهای پمپ آب خانگی است که در سال 1975 میلادی در کشور ایتالیا شروع به فعالیت نموده و در مدت زمان کوتاهی توانست است موفقیت‌های بزرگی کسب نماید. آغاز فعالیت این شرکت در بازار ایران به سال 1996 میلادی بر می‌گردد. صرفه‌جویی در مصرف انرژی یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات تولیدی داب است. پمپ‌های خانگی ساخته شده توسط برند داب با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا تولید می‌شوند و به همین دلیل از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار هستند.

  • Pedrollo؛ از با کیفیت‌ترین برندهای پمپ آب خانگی

از دیگر برند های معتبر و صاحب نامی که در طراحی و تولید انواع پمپ آب خانگی فعالیت می کند برند پدرولو است که در سال 1974 میلادی در ایتالیا تاسیس شده و امروزه در بیش از 160 کشور دنیا فعالیت دارد. پمپ‌های تولید شده توسط برند پدرولو از آن جا که با استفاده از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا ساخته می‌شوند، از سطح استاندارد بسیار بالایی برخوردار بوده و صرفه‌جویی در مصرف انرژی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های عملکردی آن‌ها است.

  • GRUNDFOS؛ از پیشروترین برندهای پمپ آب خانگی

گراندفوس به عنوان یکی از بهترین برندهای پمپ آب خانگی موجود در بازار ایران شناخته می شود. لازم به ذکر است که شرکت گراندفوس یکی از بزرگترین و صاحب‌نام‌ترین شرکت‌های تولید‌کننده تجهیزات آبرسانی در سراسر دنیا است که در کشورهایی نظیر صربستان، آلمان و چین نیز فعالیت می‌کند.

  • Leo؛ از شناخته‌شده‌ترین برندهای پمپ آب خانگی در ایران

از دیگر برند هایی که در حوزه طراحی و تولید پمپ آب خانگی فعالیت می کند برند معتبر لئو است. این برند از طریق رعایت استانداردهای موجود در صنعت تولید پمپ و استفاده از تکنولوژی‌های به روز در ساخت محصولات خود توانسته است به محبوبیت و فروش قابل قبولی دست پیدا کند. تاریخچه تاسیس این برند بر می گردد به سال 1995 که در کشور چین فعالیت خود را آغاز نمود و پس از گذشت مدتی موفق به صادر نمودن محصولات خود به کشورهای مختلف جهان شد. مدل بشقابی، تک پروانه، دو پروانه و جتی نمونه‌هایی از انواع مدل‌های تولید شده توسط برند لئو هستند.

انتخاب و خرید پمپ آب خانگی مناسب

03

انتخاب یک پمپ آب خانگی مناسب همزمان با بررسی مشخصه‌های فنی آن، نیاز به دریافت مشاوره تخصصی خرید از سوی کارشناسان مجرب و با تجربه دارد. فروشگاه ویدفکتور این امکان را برای مشتریان خود فرآهم کرده است که با ارائه خدمات مشاوره خرید، ایشان را در مسیر خرید یک محصول کارامد برای رفع نیازهایشان راهنمایی کند. نمایندگی رسمی برندهای مطرح داخلی و خارجی، تنوع مدل، ارائه ضمانت اصالت کالا و ارسال سریع از جمله مزیت‌های این فروشگاه اینترنتی برای متقاضیان و خریداران انواع پمپ آب است.

این فروشگاه در طرح فروش ویژۀ پاییزه خود قصد دارد شرایط انتخاب و خرید پمپ آب، تجهیزات تهویه و انواع ابزارآلات مورد نیاز مصارف خانگی و صنعتی، برای امکان بهره‌گیری عموم از جدیدترین تجهیزات بروز در این حوزه‌ها را فرآهم آورد. نکته قابل توجه اینکه: فروش این تجهیزات از بهترین و معتبرترین برندهای مطرح داخلی و خارجی موجود در سطح کشور صورت خواهد گرفت و فرصت مناسبی است که تا پایان آذرماه سال 1400 از تخفیفات طرح فروش ویژۀ فروشگاه ویدفکتور برای خرید محصولات موردنظرتان در بالاترین کیفیت عملکردی و مرغوبیت کالایی بهره‌مند شوید. بدین منظور می‌توانید از طریق تماس با راه‌های ارتباطی زیر و یا مراجعه به وبسایت فروشگاه، ضمن دریافت مشاوره رایگان خرید، سفارش خود به صورت آنلاین یا تلفنی ثبت کنید و یک خرید مقرون‌به‌صرفه را تجربه کنید.

وبسایت: https://vidfactor.com

ایمیل: info@vidfactor.com

تلفن: 021-22204900

آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، به سمت فردیس، بعد از پل بصیرت، نبش گلستان 22

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها