کد خبر: 637895
تاریخ انتشار :

انتقاد تند نماینده مجلس به سهمیه‌بندی بنزین دولت روحانی و حوادث آبان 98

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: سوء تدبیر آشکار دولت روحانی در روش اعلام سهمیه‌بندی بنزین خسارت بسیار بزرگی به کشور تحمیل کرد، در حالی که دولتمردانش مدعی مدیریت بلد بودن و تدبیر بودند.

انتقاد تند نماینده مجلس به سهمیه‌بندی بنزین دولت روحانی و حوادث آبان 98
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: در حادثه بنزینی سال ۹۸ شاهد بودیم که حسن روحانی مردم را به سخره گرفت، نیشخند زد و گفت که خودم هم صبح جمعه از گرانی بنزین مطلع شدم که این مسئله نشان‌دهنده آن بود که رئیس جمهور سابق از مردم فاصله زیادی داشت. 

وی عنوان کرد: آن رفتار غیر قابل دفاع روحانی باعث عصبانیت و اعتراض برخی از مردم شد و خسارات فراوانی به کشور وارد شد و حتی به اموال شخصی مردم هم خسارت وارد شد و برخی از افراد هم زخمی و کشته شدند. 

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سوء تدبیر آشکار دولت روحانی خسارت بسیار بزرگی را به کشور تحمیل کرد و آنان ثابت کردند که توان مدیریت مسائل مهم را ندارند، این در حالی است که خود را دولت ژنرال‌ها می‌نامیدند و مدعی مدیریت و تدبیر بودند. 

سلیمی ادامه داد: سوء تدبیر دولت روحانی، فرصت را به گروه‌های ضدانقلاب در خارج از کشور و نفوذی های داخلی داد و آنان زمین را برای جاسوسان و فتنه‌گران باز کردند. 

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آن حادثه خسارت‌های زیادی را به کشور تحمیل کرد و حتماً باید کسانی که زمینه‌ساز آن اتفاقات شدند، پاسخگو باشند و بگویند که چرا به مسئولیت‌های خود عمل نکردند و لازم است محاکمه شوند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها