کد خبر: 638092
تاریخ انتشار :

آدم‌ربایی در غرب تهران

ایسنا | ماموران پلیس آگاهی چهار آدم ربا را که اقدام به ربایش مالک یک شرکت پخش مواد غذایی کرده بودند، دستگیر کردند.

آدم‌ربایی در غرب تهران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

۱۵ مهر ماه امسال، مردی که خود را مالک یک شرکت پخش موادغذایی اعلام کرد با مراجعه به پلیس آگاهی اعلام کرد که از سوی سرنشینان دو دستگاه سواری پراید ربوده شده است. این مرد در اظهارات خود به ماموران گفت:‌ از محل کارم در بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی خارج شدم که ناگهان چهار مرد ناشناس سوار بر دو دستگاه خودروی پراید نقره‌ای و سفید با تهدید چماق مرا سوار بر یکی از خودروها کرده و به سمت اسلامشهر حرکت کردند. آنها مرا به اتاقکی متروکه برده و در آنجا حبس کردند و بعد از ساعتی به سراغم آمده و با تهدید مرا مجبور کردند که چهار فقره سفته به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان و یک برگ رسید به مبلغ ۴۱۲ میلیون تومان و سه برگه چک سفید را امضاء کرده و به آنان بدهم. این افراد حتی ۳۰۰ هزار تومان پول نقد همراهم، گوشی آیفون و مدارک شناسایی ام را هم از من گرفتند و در نهایت مرا در بیابان‌های اطراف شهرک واوان رها کردند.
با کسب این اطلاعات و با دستور قضایی بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و در نخستین اقدام به محل ربودن این فرد مراجعه کرده و تصاویر دوربین‌های مداربسته را مورد پایش و بررسی قرار دادند. در جریان این اقدامات شماره پلاک خودروی آدم ربایان به دست آمد و ماموران از این طریق موفق به شناسایی هویت مالک خودرو شده و او را تحت نظر قرار دادند.
در بررسی‌های انجام شده از سوی ماموران مشخص شد که مالک خودرو در روز حادثه با حسابدار سابق شرکت پخش غذایی متعلق به شاکی دیدار داشته است. بنا به گفته شاکی او با حسابدار شرکت اختلافات مالی داشته و همین موضوع سبب کدورت میان آنان شده بود. با کسب این اطلاعات احتمال اینکه آدم ربایی از سوی همین حسابدار سابق انجام شده باشد قوت گرفت و درهمین راستا نیز با اخذ مجوز قضایی، حسابدار سابق و مالک خودرو دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.
با دستگیری دو متهم و انجام بازجویی از آنان این افراد به طرح نقشه آدم‌ربایی با همدستی دو تن دیگر اقرار کردند که دو نفر دیگر نیز از سوی ماموران دستگیر شده و این افراد نیز به طرح نقشه آدم‌ربایی اعتراف کردند. انگیزه این افراد نیز اختلافات مالی با مدیر این شرکت اعلام شد.
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با تایید این خبر اعلام کرد که تحقیقات از چهار متهم دستگیر شده همچنان ادامه دارد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها