کد خبر: 638496
تاریخ انتشار :

«عصر ما» گزارش می‌دهد؛

سفر نماینده اصفهان به قم همزمان با اعتراضات اصفهان!

امیرحسین بانکی‌پور فرد که تنها نماینده‌ای بود که از میان 5 نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم به تماس خبرنگار «عصر ما» پاسخ گفت، در واکنش به پرسشی درباره آخرین وضعیت اعتراض شهروندان اصفهانی ابراز بی‌اطلاعی کرد و جالب‌تر آن‌که تاکید کرد که اساساً‌ طی این مدت اخیر در اصفهان نبوده است.

سفر نماینده اصفهان به قم همزمان با اعتراضات اصفهان!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در روزهایی که بیراه نیست اگر بگوییم نگاه ایرانیان یکپارچه به مرکز کشور و شهر اصفهان دوخته شده و بسیاری از شهروندان سراسر کشور بیش از آن‌که لابه‌لای اخبار دنبال مسائلی باشند که به زندگی خودشان مربوط است، پیگیر آخرین اخبار از تجمع کشاورزان و شهروندان اصفهانی در اعتراض به بحران آبی و خشکی زاینده‌رود هستند، ظاهراً‌ برخی نمایندگان این شهر در مجلس یازدهم چندان توجهی به این مهم ندارند. 

بر این اساس در حالی در جریان انتخابات مجلس یازدهم امیرحسین بانکی‌پور فرد، عباس مقتدایی خوراسگانی، مهدی طغیانی، زهرا شیخی مبارکه و حجت‌الاسلام حسین میرزایی به‌ترتیب به‌عنوان 5 نماینده اصفهان راهی پارلمان شدند، روز گذشته پیگیری‌های خبرنگار «عصر ما» برای گفت‌وگو با هر 5 نماینده درباره آخرین وضعیت اعتراض اصفهانی‌ها بی‌نتیجه ماند. این درحالی بود که خبرنگار ما تنها موفق به صحبت با یکی از این 5 نماینده مجلس شد و جالب آن‌که این نماینده نیز پاسخ دقیقی به پرسش‌های «عصر ما» نداد. 

امیرحسین بانکی‌پور فرد که تنها نماینده‌ای بود که از میان 5 نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم به تماس خبرنگار «عصر ما» پاسخ گفت، در واکنش به پرسشی درباره آخرین وضعیت اعتراض شهروندان اصفهانی ابراز بی‌اطلاعی کرد و جالب‌تر آن‌که تاکید کرد که اساساً‌ طی این مدت اخیر در اصفهان نبوده است. بانکی‌پور فرد که دیروز به خبرنگار ما گفته در شهر قم حضور دارد و از آخرین جزئیات اعتراض کشاورزان و شهروندان اصفهانی بی‌اطلاع است، در واکنش به این‌که آیا به‌طور غیرمستقیم موضوع اعتراض اصفهان را پیگیری کرده یا نه، گفت که فشردگی جلساتی که در قم داشتیم،‌ مانع از آن شده که موضوع را پیگیری کند.

منبع: کانال تلگرامی عصر ما

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها