کد خبر: 638805
تاریخ انتشار :

افتتاح پایگـاه ویژه مقاومت بسیج شهدای جبهه سلامت در هلدینگ مدیریت صنعت شوینده

افتتاح پایگـاه ویژه مقاومت بسیج شهدای جبهه سلامت در هلدینگ مدیریت صنعت شوینده
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مقام معظم رهبر در مورد بسیج اینگونه خطاب فرموده‌اند: «عرصۀ بسیج یک عرصۀ عمومی است؛ نه مختص یک قشر است، نه مختص یک بخشی از بخش‌های جغرافیایی کشور است... در همۀ جاها، در همۀ مکان‌ها، زمان‌ها، عرصه‌ها و در همۀ قشرها، این وجود دارد. این معنای بسیج است.» درهمین راستا با پیگیری ها و هماهنگی های صورت گرفته، شرکت مدیریت صنعت شوینده (بیدسیم- سهامی عام) به افتتاح پایگـاه ویژه مقاومت بسیج شهدای جبهه سلامت نائل آمد.

در ایام الله هفته بسیج، این شجرۀ طیبۀ انقلاب اسلامی، با حضور میهمانان ویژه در ساختمان شهید سردار پورجعفری بیدسیم، مراسم افتتاح پایگـاه ویژه مقاومت بسیج شهدای جبهه سلامت برگزار شد. این مراسم پس از اقامه نماز ظهر عصر و با حضور خانوادۀ معزز شهید پورجعفری، سردار علی‌حسین رعیتی‌فرد، سرهنگ ممی‌خانی، فرمانده بسیج ناحیه 507 امام جعفرصادق (ع) و کارکنان آغاز شد. در ابتدای مراسم، امیر علی نعمت اللهی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد بسیج و اهمیت آن در بین آحاد جامعه، ایجاد بسیج در ساختار بزرگ‌ترین شرکت چندرشته‌ای و نهاد مالی تخصصی در صنعت شوینده کشور را گامی بلند در جهت همگرایی تلاش‌ها و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دانست و از حضور مدعوین قدردانی نمود. در ادامه، رئیس سابق سازمان بسیج کارگران و کارخانجات و معاون کنونی روابط کار وزیر کار و رفاه اجتماعی، با تجلیل از اقدام بدیع بیدسیم در مزین نمودن ساختمان به نام مبارک مخزن الاسرار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابراز امیدواری کرد که در آغازین سال‌های گام دوم انقلاب اسلامی روحیه جهادی و مجاهدت‌های مخلصانۀ آن شهید بزرگوار در بدنۀ مدیران، کارکنان و جامعۀ شریف کارگری کشور بیش از همیشه تجلی یابد.

پس از سخنرانی مدیرعامل و مدعوین در سالن اجتماعات جهش تولید بیدسیم، از تابلوی پایگـاه ویژه مقاومت بسیج شهدای جبهه سلامت رونمایی شد و با حکم فرمانده حوزۀ مقاومت بسیج 507 امام صادق (ع)، محمد محسن آراسته به عنوان سرپرست این پایگاه ویژه منصوب شد. در پایان مراسم نیز، با اهدای لوح تقدیر از حضور میهمانان این مراسم قدردانی شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها