کد خبر: 639233
تاریخ انتشار :

خط و نشان دادستان کل کشور برای دشمنان ایران + جزئیات

میزان/ دادستان کل کشور گفت: یکی از وظایف تعریف شده در قانون اساسی برای قوه قضاییه پیشگیری از وقوع جرم و صیانت از آسیب‌هایی است که مجموعه شهروندان کشور را تهدید می‌کند و باید سازمان قضایی در انجام این رسالت، نسبت به نیرو‌های مسلح تلاش کند.

خط و نشان دادستان کل کشور برای دشمنان ایران + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور در مراسم تکریم و معارفه دادستان نظامی استان تهران ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و یادآوری گرامیداشت روز دانشجو، گفت: جایگاه نیرو‌های مسلح در کشور به گونه‌ای است که امروز افتخاری برای کشور بوده چرا که نیرو‌های مسلح در حوزه‌های مختلف سنگربان و نگهبان این کشور هستند.

وی با بیان اینکه سازمان قضایی نیرو‌های مسلح به لحاظ صیانت از این نیرو‌های ارزشمند مسئولیت سنگینی بر عهده دارد، بیان داشت: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح می‌تواند نقش زیادی در سلامت نیرو‌های مسلح با همکاری و هماهنگی فرماندهان خود داشته باشد.

دادستان کل کشور ادامه داد: یکی از وظایف تعریف شده در قانون اساسی برای قوه قضاییه پیشگیری از وقوع جرم و صیانت از آسیب‌هایی است که مجموعه شهروندان کشور را تهدید می‌کند و باید سازمان قضایی در این انجام رسالت، نسبت به نیرو‌های مسلح تلاش کند.

وی تصریح کرد: باید برای صیانت از نیرو‌های مسلح در سازمان قضایی، برنامه ریزی صورت گیرد و بدانید که موفقیت در سازمان قضایی، مستلزم تعامل و همکاری با نیرو‌های مسلح است البته این تعامل هرگز به معنای آن نیست که از لحاظ آسیب‌های شناخته شده، چشم پوشی شود.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری با بیان اینکه باید سند تحول، متناسب با ساختار سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در اولویت قرار گیرد، تصریح کرد: سند تحول قوه قضاییه سندی است که بر آن کار کارشناسی شده است البته به معنای آن نیست که نیاز به بازنگری و اصلاح نداشته باشد، اما به نظر می‌رسد در این مقطع زمانی، قابلیت اجرا دارد.

وی ادامه داد: باید رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برای اجرایی کردن سند تحول با اندیشمندان و صاحبنظران تعامل و ارتباط داشته باشد تا سند تحول در سازمان همگون سازی شود.

دادستان کل کشور گفت: بدون شک دستگاه قضایی، سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و فرماندهان در هدف و پیاده کردن این برنامه مهم همصدا بوده تا نیرو‌های مسلح را از هرگونه آسیبی صیانت کنند.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف مهم قوه قضاییه و سازمان قضایی نیرو‌های مسلح جلوگیری و بستن راه‌های مختلف نفوذ دشمن است، گفت: دشمن برای نفوذ خود، بسیار سرمایه گذاری کرده و  درصدد انجام اهداف شیطانی و شوم خود است.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری بیان داشت: در دستگاه قضایی مرکز حفاظت اطلاعات وجود دارد و در نیرو‌های مسلح متناسب با ساختارش بخش‌های حفاظتی فعالیت می‌کنند.

دادستان کل کشور تصریح کرد: باید هشیار بوده و برنامه ریزی دقیق داشته باشیم چراکه دشمن حساب شده وارد می‌شود و با سرمایه گذاری کلان به دنبال پیاده کرده اهداف خود است.

وی با تاکید بر اینکه ما شاهد برخی حوادث بودیم که این حوادث معلول همان نفوذی است که دشمن دارد، افزود: یکی از اهداف دشمن این است که درون جامعه ما را متناسب با مجموعه جامعه، درون نیرو‌های مسلح متناسب با نیرو‌های مسلح و درون دستگاه قضایی را متناسب با دستگاه قضایی دچار آسیب کند و این مقامات عالی، فرماندهان و دستگاه قضایی هستند که وظیفه داریم راه نفوذ دشمن را ببندیم تا اهداف شوم خود را پیاده نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری گفت: امروز سلامت دستگاه قضایی و مصون داشتن از هر گونه آسیب برای ما مهم است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها