کد خبر: 639477
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/گفتگوی نامه نیوز با عباس سلیمی‌نمین

تبلیغات غیرهنرمندانه درباره رئیسی نتیجه عکس دارد

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: وقتی جامعه به این دولت امید دارد، تبلیغات غیرهنرمندانه جامعه را به واکنش فرا می‌خواند و آن واکنش خیلی دلچسب نخواهد بود.

تبلیغات غیرهنرمندانه درباره رئیسی نتیجه عکس دارد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه نیوز: در روزهایی که جامعه با مشکلات شدید اقتصادی دست و پنجه نرم می کند، برخی از حامیان سیدابراهیم رئیسی اقدام به تهیه یک دوربین مخفی کردند که در آن مردم به خبر جعلی «سقوط بالگرد سیدابراهیم رئیسی و درگذشت او» واکنش های عاطفی نشان می دهند.

عباس سلیمی نمین در گفتگو با نامه نیوز درباره دوربین مخفی واکنش مردم به خبر جعلی «سقوط بالگرد سیدابراهیم رئیسی و درگذشت او» گفت: من نمی دانم این فیلم توسط چه کسی یا کسانی تولید شده است اما این فیلم دو بخش دارد، در بخشی از این فیلم برخی نسبت به خبر درگذشت رئیس جمهور سابق اظهار خوشنودی می کنند، در بخش دیگر نیز برخی نسبت به خبر درگذشت آقای رئیسی اظهار تأسف می کنند.

وی افزود: بخش اول این دوربین مخفی شایسته نبود چون ما نباید از مرگ هیچ کسی خوشنود شویم. شاید ما به کسی انتقاد داشته باشیم اما تعلق قلبی داریم که باید آن ایرادها برطرف شود تا او بتواند در مسئولیت های آینده درست حرکت کند، در واقع باید آرزوی خیر برای افراد داشته باشیم و سعادت آنها را بخواهیم؛ حتی کسانی که بخشی از جامعه به آنها رأی داده اما ما عملکرد آنها را مناسب نمی دانیم.

این تحلیلگر مسائل سیاسی اظهار کرد: درباره بخش دوم دوربین مخفی که مربوط به خبر جعلی «سقوط بالگرد سیدابراهیم رئیسی و درگذشت او» بود، معتقدم این نوع تصویرسازی‌ها لازم نیست. قطعا آقای رئیسی براساس یکسری عملکردها مورد ارزیابی قرار می گیرد. یکی از دلایل عمده ای که امروز مردم با وجود فشارهای بسیار وحشتناک دشمنان این مرز و بوم بردباری به خرج می دهند، این است که امیدوارند این دولت بتواند برخی خواسته های آنها را جامه عمل بپوشاند.

وی افزود: وقتی چنین امیدی در جامعه وجود دارد، طبیعتا نیاز به این نوع کارهای غیرهنرمندانه داریم. کارهای غیرهنرمندانه این تیپی جامعه را به واکنش فرا می‌خواند و آن واکنش خیلی دلچسب نخواهد بود؛ به این شکل که ما برای انتخاب دیگران آرزوی مرگ کنیم و برای انتخاب خودمان اینگونه تبلیغ کنیم.

سلیمی نمین گفت: آنچه آقای رئیسی در حال انجام است باید مبنا قرار دهیم. آقای رئیسی یکسری قوت ها و یکسری ضعف ها دارد و ما اگر می خواهیم برای منتخب خود تبلیغ کنیم می توانیم درباره عملکردهای مثبت او بحث و از این عملکردها تجلیل کنیم.

وی ادامه داد: امروز نظرسنجی ها نشان می دهد که پایگاه اجتماعی آقای رئیسی تقویت شده که این به دلیل یکسری از اقداماتی است که انجام شده؛ یعنی حتی بخشی از کسانی هم که به آقای رئیسی رأی ندادند امروز از عملکردهای او تلقی مثبتی دارند. اگر همین مسائل را بیان کنیم خیلی تأثیر منطقی تری بر جامعه خواهد داشت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها