کد خبر: 639647
تاریخ انتشار :

انتقاد «نشریه سپاه» از سخنگوی حزب اعتماد ملی

دیده‌بان ایران/ نشریه اخبار روزانه و داخلی سپاه با انتشار مطلبی تحت عنوان «آستین بالا زدن یک اصلاح‌طلب برای امنیت رژیم صهیونیستی!» از «صادق جوادی حصار» انتقاد کرد.

انتقاد «نشریه سپاه» از سخنگوی حزب اعتماد ملی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نشریه اخبار روزانه و داخلی سپاه با انتشار مطلبی تحت عنوان «آستین بالا زدن یک اصلاح‌طلب برای امنیت رژیم صهیونیستی!» ضمن انتقاد از سخنگوی حزب اعتماملی نوشت:

«صادق جوادی حصار» طی یادداشتی در روزنامه آفتاب یزد بحث از «مردم اسرائیل!» به میان آورده و نوشته است: «اعضای 1+4 به‌تنهایی و بدون آمریکا حاضر نیستند آن‌طور که بایدوشاید به تعهدات برجامی خود عمل کنند. باید به‌گونه‌ای افکار عمومی را متوجه این مسئله کنیم که آمریکا و اسرائیل در حال مظلوم‌نمایی هستند و ایران اصلاً در پی حمله نظامی و حمله هسته‌ای به اسرائیل نیست. ایران باید شفاف بیان کند که معتقد به انجام رفراندوم است تا تعیین سرنوشت مردم اسرائیل به دست خودشان رقم بخورد!». این گفته‌های جوادی حصار در حالی است که در راهبرد جمهوری اسلامی، اساساً کشوری به نام اسرائیل وجود ندارد که بخواهد مردمی داشته باشد. موضع ایران در قبال فلسطین، گرفتن رأی و نظر ساکنان اصلی فلسطین است، نه افرادی که با اشغالگری در مناطقی از این سرزمین ساکن شده‌اند. صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها از هر رهگذری دنبال تأمین امنیت این غده سرطانی می‌گردند.

نشریه سپاه در ادامه مطلب خود ضمن اشاره به این نکته که «از داخل ایران هم برخی اصلاح طلبان برای امنیت آن‌ها آستین بالا زده‌اند» اضافه کرد: این تحلیل‌های آب دوغ خیاری در حالی توسط برخی از چهره‌های داخلی مطرح می‌شود که رژیم صهیونیستی بارها علیه منافع جمهوری اسلامی ایران اقدام کرده – از ترور دانشمندان هسته‌ای تا آسیب زدن به تأسیسات هسته‌ای کشور- و در دوره جدید مذاکرات وین نیز بر ضرورت تداوم فشارها بر ایران تأکید دارد. 

بنا برگزارش دیده بان ایران؛ سایت جهان نیوز وابسته به علیرضا زاکانی هم روزگذشته در واکنش به یادداشت عضو حزب اعتماد ملی نوشته بود: اساسا کشوری به نام اسرائیل وجود ندارد که بخواهد مردمی داشته باشد و نظری بدهند. بحث از یک رژیم غاصب است که در هفتاد هشتاد سال گذشته با مهاجرت عده ای از صهیونیست ها سرزمین مردم فلسطین را با کشتار غصب کردند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها