کد خبر: 640055
تاریخ انتشار :

قتل مرد جوان به دست فامیل همسر

رکنا/ جسد مرد جوان که در جریان درگیری با همسرش توسط اقوام او به قتل رسیده بود،کشف شد و یکی از متهمان متواری به دام قانون افتاد.

قتل مرد جوان به دست فامیل همسر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

هفته قبل در محله پیروزی تهران قتل یک مرد جوان تهرانی رخ داد که بعد از یک هفته جسد او در باغ یکی از متهمان به قتل کشف شد و در حالی که یکی از متهمان متواری بود،ماموران پلیس او را دستگیر کردند اما یکی دیگر از متهمان هنوز متواری است.

یکشنبه 21 آذر ماه، اهالی یک ساختمان در کوچه مزرعه خیابان افراسیابی جنوبی ماموران کلانتری 121 سلیمانیه را در جریان درگیری خانوادگی و مشاهده حمل جسدی داخل یک فرش توسط 4 مرد و انتقال آن به تیبا سفید رنگ قرار دادند.

با اعلام این خبر، تیمی از ماموران پلیس آگاهی و محمد حسین زارعی بازپرس ویژه قتل شعبه اول دادسرای امورجنایی در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

تیم جنایی با ورود به خانه با زن 46 ساله مواجه شدند. زن جوان در تحقیقات ابتدایی به بازپرس ویژه قتل گفت:از چندی قبل با همسرم اختلاف پیدا کردم و همسرم مرا به باد کتک گرفت. به همین خاطر به برادرم گفتم خیلی دوست دارم جواد درد کتکی که به من می زند را خودش هم تجربه کند.

زن جوان ادامه داد: چند روزی از این ماجرا گذشت تا اینکه پیامکی از یک شماره ناشناس برای من ارسال شد. در پیام نوشته بود قصد داریم جواد را گوش مالی دهیم . یک دفعه در خانه باز شد و چند نفر چاقو به دست وارد خانه شدند.

زن جوان توضیح داد: مردان غریبه که چاقو در دست داشتند جواد را به قتل رساندند. این درحالی بود که آنها من و فرزندان خردسالم را داخل اتاق زندانی و با چاقو تهدید کردند که از اتاق خارج نشویم.

پس از ادعای زن جوان از همان لحظه تحقیقات کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی برای دستگیری عاملان این جنایت آغاز شد. ماموران پلیس با بازبینی دوربین مداربسته چهره 4 مرد که از اقوام نزدیک همسر مقتول را شناسایی کردند و در یک عملیات غافلگیرانه 2 نفر از مردانی که در این جنایت نقش داشتند دستگیر شدند اما 2 متهم دیگر پرونده قبل از حضور پلیس پا به فرار گذاشته بودند.

انتقال جسد با تیبا سفید رنگ

کارآگاهان در تحقیقات اطلاع پیدا کردند که مردان آشنا پس از قتل، جسد جواد را به بیابان های اطراف شهریار منتقل کرده اند و در جنایت 2 فرزند11 و 9 ساله جواد شاهد درگیری مرگبار بستگان مادرش با پدرش بودند.

در ادامه بررسی خانه جواد مشخص شد عاملان جنایت برای از بین بردن سرنخ های پلیسی و پنهان ماندن قتل جواد، خانه وی را پاکسازی کرده بودند.

تحقیقات میدانی از همسایه ها نشان از آن دارد که شامگاه شنبه صدای درگیری وحشت آور از خانه جواد به گوش رسیده اما پس از دقایقی با سکوت در خانه درگیری پایان گرفته است و تعدادی از همسایه در زمان خارج کردن جسد از خانه متوجه ماجرای مرموز انتقال یک بسته فرش پیچ شده، شدند و ماجرا را به پلیس مخابره کرده اند.

کشف جسد مرد جوان در باغ شهریار

در تحقیقات اولیه از زن جوان و دو متهم دیگر پرونده،آنها محل اختفای جسد را فاش نکرده بودند اما در تحقیقات تکمیلی یکی از آنها لب به اعتراف گشود و گفت جسد مرد جوان در باغ ویلای شخصی خود در شهریار دفن کرده بود.بنابراین جسد مرد جوان کشف شد و برای انجام معاینات با دستور بازپرس پرونده به پزشکی قانونی منتقل شد.

همچنین در ادامه عملیات کارآگاهان پلیس،متهم متواری پرونده به دام قانون افتاد و تحت تحقیق قضایی قرار گرفت.این در حالی است که هم چنان یکی دیگر از متهمان فراری است.

بنابراین گزارش، با دستور محمد حسین زارعی بازپرس ویژه قتل شعبه اول دادسرای امورجنایی زن جوان و 3 متهم دیگر پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار تیم جنایی قرار گرفتند و تحقیقات برای دستگیری متهم فراری در دستور کار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها