کد خبر: 640470
تاریخ انتشار :

پیام رزمایش ایران به رژیم صهیونیستی در تحلیل استاد علوم سیاسی دانشگاه لندن

استاد علوم سیاسی دانشگاه لندن با ارایه تحلیلی، پیام رزمایش ایران به رژیم صهیونیستی را اینگونه توصیف کرد که در صورت حمله با پاسخی دردناک مواجه خواهند شد.

پیام رزمایش ایران به رژیم صهیونیستی در تحلیل استاد علوم سیاسی دانشگاه لندن
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سعد ناجی استاد علوم سیاسی دانشگاه لندن در گفت وگویی در پاسخ به این سوال که پیام جمهوری اسلامی ایران در شلیک 16 موشک بالستیک در رزمایش اخیر پیامبر اعظم(ص)۱۷ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی و مذاکره کنندگان وین چیست؟ خاطرنشان کرد، معتقدم اولین پیام خطاب به اسراییل و نه خطاب به مذاکره کنندگان است. پیام ایران به اسرائیل این بود در صورت حمله با پاسخی دردناک مواجه خواهید شد.

وی گفت: دومین پیام، خطاب به کشورهای مذاکره کننده است مبنی بر این که تاخیر و وقت کشی و اشاره به تحریم های جدید دیگر کافی است. چرا که در نهایت تنها راهکار، رسیدن به یک توافق است و آن هم از طریق بازگشت همه طرف ها به توافق هسته ای صورت می گیرد.

استاد علوم سیاسی دانشگاه لندن افزود: معتقدم که ایران در منطقه موفقیت های بزرگی به دست آورده و توانسته است اسراییل را با دیواری از موشک ها احاطه کند...

وی با انتقاد از هیاهوی صورت گرفته علیه ایران گفت: چرا می گوییم اقدامات ایران برای منطقه مخرب است، اما نمی گوییم که اسراییل در طول 40 سال گذشته از زمان اشغال کرانه باختری و صحرای سینا تا کنون به صورت روزانه اقدامات مخرب در منطقه انجام داده، فلسطینی ها را کشته و آواراه کرده ... این اقدامات اسراییل مخرب نیست؟

سعد ناجی استاد علوم سیاسی دانشگاه لندن در باره واکنش انگلیس به رزمایش ایران نیز خاطرنشان کرد: انگلیس رزمایش موشکی ایران را محکوم کرد چون تبدیل به بوق تبلیغاتی آمریکا شده است... انگلیس کشوری است که فقط گفته های آمریکا را تکرار می کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها