کد خبر: 640948
تاریخ انتشار :

باغگلی وزیر نشد، اما معاون فرهنگی شهردار مشهد شد

حسین باغ‌گلی به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد منصوب شد. باغ‌گلی نخستین گزینه تصدی وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم بود که نتوانست از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد بگیرد.

باغگلی وزیر نشد، اما معاون فرهنگی شهردار مشهد شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

شهردار مشهد با صدور حکمی حسین باغ‌گلی را به عنوان معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد منصوب کرد.

در حکم سید عبدالله ارجائی خطاب به باغ‌گلی آمده است:

نظر به مراتب تخصص و تعهد جنابعالی به موجب این حکم به عنوان معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند متعال، سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری، قانون و با اجرای دقیق سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی دوره ششم مدیریت شهری در خدمت به زائران، مجاوران و خادمین بارگاه منور رضوی موفق و موید باشید.

حسین باغ‌گلی نخستین گزینه تصدی وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم بود که نتوانست از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد بگیرد.

حسین باغگلی متولد ۱۳۵۷ و دارای دکتری علوم تربیتی ‌‌در گرایش فلسفه تعلیم و تربیت از دانشگاه فردوسی مشهد و هم‌اکنون عضو هیات علمی این دانشگاه است. ‌وی دارای دیپلم فنی و حرفه‌ای در رشته الکتروتکنیک، کارشناس علوم تربیتی در گرایش مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی از دانشگاه فردوسی ‌مشهد است. باغگلی مدرک کارشناسی ارشد در رشته علوم تربیتی با گرایش تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش از دانشگاه تهران و دکتری خود را از دانشگاه فردوسی مشهد گرفته است.‌

باغگلی در سال ۱۳۹۷ با حکم سیدابراهیم رئیسی، تولیت وقت آستان قدس رضوی، به عنوان مدیر بنیاد فرهنگی آستان قدس رضوی منصوب شد. از دیگر فعالیت‌های باغگلی عضویت در‌ هیات مدیره موسسه جوانان آستان قدس رضوی، عضویت در هیات اندیشه‌ورز کودک و ‌نوجوان حرم مطهر، عضویت در هیات امنای فرهنگسرای کودک و ایمنی شهرداری مشهد، ‌عضویت در هیئت‌امنای فرهنگسرای کودک و آینده شهرداری مشهد و عضویت در هیات اندیشه‌ورز اداره کل ‌امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی اشاره کرد.

وی همچنین عضو متخصص کارگروه پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و دبیر شورای ‌علمی جشنواره ملی فعالیت‌های دینی و قرآن معلمان ابتدایی دانشگاه فرهنگیان است.‌

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها