کد خبر: 641002
تاریخ انتشار :

حماسه ۹ دی اوج بصیرت ملت ایران بود

ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: اگر تفکر انقلابی پای کار بیاید، مشکلات اقتصادی مرتفع می‌شود.

حماسه ۹ دی اوج بصیرت ملت ایران بود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار دکتر یدالله جوانی در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی در حسینیه ثارالله کرمانشاه، ریشه مشکلات اقتصادی موجود را در نبود تفکر انقلابی عنوان و اظهار کرد: اگر امروز مشکلات اقتصادی داریم به این دلیل است که در حوزه های اقتصادی انقلابی عمل نشده است.

جوانی تاکید کرد: تردید نداشته باشیم اگر فکر و نگاه انقلابی به حوزه مسائل اقتصادی و فرهنگی وارد شود، خیلی زود وضعیت دگرگون شده و در مسیرحل مشکلات قرار خواهیم گرفت.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برخورداری ایران اسلامی از منابع غنی، گفت: با وجودی که یک درصد جمعیت دنیا را داریم، حدود هفت درصد منابع دنیا را در اختیار داریم، اما چون فکر انقلابی پای کار نبوده نتوانسته‌ایم مشکلات اقتصادی را حل کنیم. 

جوانی گفت: اگر جوانان امروزی با انقلاب آشنا شده و مسیر را درست بروند، تفکر انقلابی تقویت شده و به دستاوردهای اقتصادی دست پیدا خواهیم کرد.

معاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان اینکه شبکه های تحریف به دنبال تصویر سازی غلط از نظام، ولایت و رهبری به ویژه در ذهن جوانان هستند، گفت: امروز با توجه به جابجایی نسلی دشمنان می کوشند تا انقلاب را در ذهن جامعه بد ترسیم کرده و با تطهیر سازی چهره فاسد رژیم گذشته مردم را از انقلاب دلسرد کنند، اما با جهاد تبیین و روشنگری مد نظر مقام معظم رهبری دشمن را از رسیدن به اهداف خود برای فاصله گرفتن جامعه از انقلاب و انقلابی گری ناامید خواهیم کرد.

جوانی در ادامه حماسه ۹ دی را اوج قله بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران برشمرد و افزود: مردم ولایی ایران اسلامی در حماسه ماندگار ۹ دی که با حضور خودجوش مردمی پدید آمد، توطئه ای را خنثی کردند که خود هدف آن بودند.

جوانی با بیان اینکه فتنه ۸۸ از جنس توطئه ها و فتنه های پیش از آن نبود، گفت: این فتنه به گونه ای طراحی شده بود که طراحان آن در عملیاتی شدن آن ذره ای تردید نداشتند. آنها زمانی که دیدند با جنگ و ترور و دیگر راهبردها  به اهداف خود برای ساقط کردن نظام نمی رسند تلاش کردند با استفاده از مردم نظام را از هستی ساقط کنند.

وی با اشاره به ادامه دار بودن توطئه چینی های دشمنان اسلام و انقلاب، گفت: اگر بخواهیم به دشمن غلبه کنیم باید بر اساس راهبردهای مکتب حاج قاسم  در لحظه توطئه ها و سناریوهای دشمن را بشناسیم و با سیاست های دشمن آشنا باشیم.

وی یاد آور شد: دشمنان می دانند اگر جمهوری اسلامی از هستی ساقط نشود، این پرچمی که ملت ایران به اهتزاز در آورده با آرمان تمدن سازی که در پیش گرفته در آینده می تواند معادلات جهانی را تحت تاثیر قرار دهد، لذا تلاش کردند با تدارک فتنه ۸۸ مردم را در مقابل نظام قرار دهند که حماسه ۹ دی تمامی تلاش های آنها برای ضربه زدن به انقلاب را نقش بر آب کرد.

وی اشاره ای به طراحی های دشمنان در فتنه ۸۸ داشت و گفت: ساده اندیشانه است حوادث سال ۸۸ را به حساب سوء تفاهم و یا احساسات بگذاریم، چون این حوادث طراحی شده بود تا به مردم اینگونه القا کنند که نظام دینی هم می تواند به مردم خیانت  کرده و با تقلب رای مردم را عوض کند.

وی ادامه داد: دشمنان سال ۸۸ با ادعای متهم سازی نظام به تقلب می خواستند اعتبار نظام نزد مردم آسیب ببیند.

وی با اشاره به تشکیل کمیته صیانت از آرای مردم از سوی یک جریان سیاسی در جریان اتفاقات فتنه ۸۸، گفت: دشمنان در پی فریب دادن مردم بودند، اما پس از سخنرانی های روشنگرانه مقام معظم رهبری مردم متوجه توطئه های دشمنان شده و با یک حرکت خودجوش مردمی بار دیگر نقشه های دشمنان را در هم شکستند.

جوانی در ادامه اهداف برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی را بازخوانی این حماسه و دلایل شکل گیری آن و در نهایت پیدا کردن راهکارهای عبرت گرفتن از حماسه های اینچنینی عنوان کرد و افزود: دشمنان دست از توطئه چینی علیه ما نخواهند کشید و باز هم فتنه گری خواهند کرد و تحریم و تشدید فشارهای امروز برای به زانو در آوردن ملت ایران است.

وی ادامه داد: امروز دشمنان در حوزه های مختلف به ما فشار وارد می‌کنند  تا ما را مجبور به مذاکره کنند، اما اراده ملت ایران نمی گذارد به اهداف خود برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب برسند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها