کد خبر: 641019
تاریخ انتشار :

سرلشکر سلامی: روز به روز ‌مقتدرتر می‌شویم‌

​گروه استان‌ها ـ فرمانده کل سپاه پاسداران ‌با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران روز به روز نسبت به گذشته مقتدرتر می‌شود، گفت: دشمنان هر روز منزوی‌تر و همه اینها از برکات جهاد در راه خداست.

سرلشکر سلامی: روز به روز ‌مقتدرتر می‌شویم‌
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در آئین گرامیداشت دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی و ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی با عنوان «شکوه شهادت و کرامت» که در مصلی قدس برگزار شد، با اشاره به نقش‌آفرینی مردم در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته، اظهار داشت: فتنه‌گران در سال 88 به دنبال خاموش کردن نور خدا در کشور بودند که با ورود حکیمانه رهبر انقلاب و حمایت مردم مؤمن و انقلابی ایران این هدف شوم محقق نشد.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی همواره از فتنه‌گری و تفرقه‌افکنی برای مقابله با انقلاب استفاده کرده‌اند؛ اگر مردم در یوم‌الله نهم دی‌ماه به میدان نمی‌آمدند و از اسلام، نظام و ولایت پشتیبانی نمی‌کردند احتمال بروز آسیب‌های جبران‌ناپذیری وجود داشت.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن با علم به نقش محوری و حیاتی ولی فقیه در نظام جمهوری اسلامی، رهبری را هدف قرار داد، گفت: دشمن با این استراتژی خطرناک به دنبال شکاف بین ارکان نظام یعنی مردم و رهبری بود که توطئه آنان با هوشیاری مردم خنثی شد.

بیشتر بخوانید

فرمانده سپاه استان لرستان: حضور با بصیرت مردم در حماسه 9 دی آلودگی‌ها را پاک کرد

برنامه‌های تشییع پاسدار شهید تیپ 71 سپاه استان مرکزی اعلام شد

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد: دشمنان با فتنه می‌خواهند مشروعیت و مقبولیت نظام را زیرسوال ببرند

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران روز به روز نسبت به گذشته مقتدرتر می‌شود و دشمنان هر روز منزوی‌تر و همه اینها از برکات جهاد در راه خداست.

سردار سلامی با اشاره به عمق نفوذ انقلاب اسلامی در سراسر جهان با محوریت رهبری انقلاب گفت: امروز محور مقاومت در تعقیب دشمن در همه سرزمین‌های اسلامی است و اجازه تحقق یافتن اهداف آنان را نداده و اگر چنین قدرتی شکل نمی‌گرفت، دشمن به تمام سرزمین‌های اسلامی تجاوز می‌کرد.

وی افزود: دشمن برای مقابله با چنین قدرتی به دنبال گرفتن قدرت تعقل مردم است پس همه ما و به ویژه روحانیون باید نسبت به آگاه‌سازی مردم اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

فرمانده کل سپاه با تاکید مقاومت در برابر تحریم‌ها و حصر اقتصادی و تهدیدات نظامی گفت: امروز همه ما مشکلات کشور را با ظرفیت و استعدادهای داخلی و اراده مردم رفع خواهیم کرد.

سرلشکر سلامی در ادامه ساده‌زیستی و دین‌داری و اخلاص را از ویژگی‌های سردار شهید سلیمانی بیان کرد و افزود: شهادت‌حاج‌قاسم آثار گرانبهاتری از حیاتش را به جای گذاشت و همه شاهد جاری شدن و وسعت یافتن پرتوهای درخشان شخصیت والای او پس از شهادتش بوده‌ایم.

وی افزود: دشمن با ترور شهید سلیمانی به دنبال تضعیف جبهه مقاومت بود اما برخلاف همه معادلات به برکت خون این شهید مقاومت قوی‌تر و با مقتدرتر از گذشته شده است.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: استان قم را مهد انقلاب اسلامی و مرکز تولید اندیشه دینی و سنگر انقلاب اسلامی و تقویت‌کننده جبهه مقاومت است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها