کد خبر: 641070
تاریخ انتشار :

رئیسی در دیدار با آیت الله علوی‌گرگانی:

وجود آسیب‌های اجتماعی مردم را رنج می‌دهد/ باید اعتماد عمومی را ارتقا داد

رئیس جمهور با اشاره به برخی توفیقات دولت سیزدهم گفت: این اتفاق حاصل اعتماد مردم به دولت بود. این اعتماد را باید حفظ کرد و ارتقا داد.

وجود آسیب‌های اجتماعی مردم را رنج می‌دهد/ باید اعتماد عمومی را ارتقا داد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

به گزارش نامه نیوز، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز جمعه در دیدار با آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی با اشاره به مصوبات سفر دولت به قم و تلاش برای حل مشکلات این استان گفت: در قم کارهای خوبی به لطف خداوند و به برکت انقلاب اسلامی انجام شده است، اما مشکلاتی نیز وجود دارد.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دولت قصد دارد در زمان کوتاهی به تمام استان های کشور سفر کند و از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه مردم قرار گیرد، اظهار داشت: دور دوم سفرهای استانی برای پیگیری مصوبات و پروژه های جدید خواهد بود.

رئیسی با بیان اینکه یک عقب ماندگی در حل مسائل اجتماعی وجود دارد، گفت: آسیب های اجتماعی مردم را رنج می‌دهد.

رئیس جمهور تصریح کرد: در حمله سایبری اخیر که به جایگاه های عرضه بنزین شد، دشمنان توطئه بزرگی کرده بودند و می‌خواستند همه کشور را به آشوب بکشند اما خداوند لطف کرد و در کوتاه ترین زمان این مشکل حل شد که این اتفاق حاصل اعتماد مردم به دولت بود. این اعتماد را باید حفظ کرد و ارتقا داد.

آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی نیز در این دیدار با قدردانی از سفرهای استانی و حضور رئیس جمهور در میان مردم، اظهار داشت: حسن رفتار شما و رفتن در بین همگان یک نعمت بزرگ است.

این مرجع تقلید خطاب به رئیس جمهور گفت: شما فقط به شنیدن اکتفا نمی کنید و مسائل را با چشم می بینید. این حضور شما به مردم آرامش می دهد.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به وجود نواقصی در کشور از جمله مشکل کمبود آب و وضعیت فرهنگی، خواستار مدیریت دقیق و حل مشکلات کشور شد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها