کد خبر: 641390
تاریخ انتشار :

خبر مهم؛ مجرد‌های متقاضی مسکن ملی بخوانند

بر اساس اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی، ثبت‌نام نهضت ملی مسکن برای مردان مجرد واجد شرایط بعد از ۱۵ دی‌ماه انجام خواهد شد و این دسته از متقاضیان باید با مراجعه به نشانی saman.mrud.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

خبر مهم؛ مجرد‌های متقاضی مسکن ملی بخوانند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به نقل از وزارت راه و شهرسازی، معاونت مسکن و ساختمان این وزارتخانه در تازه‌ترین گزارش خود از ثبت‌نام ۲ میلیون و ۳۸۷ هزار و ۷۸ نفر در سامانه نهضت ملی مسکن خبر داد.

ثبت‌نام نهضت ملی مسکن که تا ۱۵ دی‌ماه تمدید شده بود برای مردان مجرد واجد شرایط بعد از ۱۵ دی‌ماه انجام خواهد شد و این دسته از متقاضیان باید با مراجعه به نشانی saman.mrud.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

بر این اساس مجرد‌ها به شرط تنظیم تعهدنامه محضری برای ارائه عقدنامه در هنگام واگذاری واحد مسکونی، می‌توانند در طرح نهضت ملی مسکن بعد از ابلاغ نهایی دستورالعمل، ثبت‌نام کنند. مطابق متن پیشنهادی برای ابلاغ در صورتی که در هنگام واگذاری به تعهد ازدواج عمل نکنند، قرارداد واگذاری واحد فسخ می‌شود.

یادآوری می‌شود در استان تهران امکان ثبت‌نام متقاضیان در ۱۲ شهر فراهم شده است که این شهر‌ها شامل اسلامشهر، پاکدشت، پیشوا، رباط کریم، ورامین، بومهن، دماوند، رودهن، فیروزکوه، شهر جدید هشتگرد، شهر جدید پرند و شهر جدید ایوانکی است. اما ساکنان شهر تهران فقط مجاز به ثبت‌نام در پاکدشت، رباط‌کریم، پرند، هشتگرد و ایوانکی هستند و اگر ثبت‌نام اشتباه در سایر شهر‌های استان داشته‌اند در فرصت باقی مانده باید انصراف داده و مجدد شهر درست را انتخاب کنند.

متقاضیان بقیه شهر‌های استان تهران (به غیر از شهر تهران) فقط می‌توانند متقاضی ثبت‌نام در شهر محل سکونت خود باشند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها