کد خبر: 641615
تاریخ انتشار :

بیت کوین ۲۲۰ هزار دلاری خواهد شد؟

روزنامه آسیا نوشت: کارشناسان مدعی هستند که بیت کوین در ســال ۲۰۲۲ در مسیر ۲۲۰ هزار دالری شدن قرار خواهد گرفت، زیرا میلیاردر‌ها در سراسر جهان، این ارز دیجیتال برتر را به عنوان پوششی در برابر ارز فیات تورمی خریداری می‌کنند.

بیت کوین ۲۲۰ هزار دلاری خواهد شد؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بیت کوین ۱۳ سالگی را نیز پشت سر گذاشت و هر روز جذاب‌تر می‌شــود. افراد زیادی در سراسر دنیا معتقدند این رمز ارز دنیا را تســخیر می‌کنــد و مردم به آرزوی اقتصاد غیر متمرکز دست پیدا می‌کنند. بیت کوین در سال‌های اخیر طرفداران زیادی به دست آورده و با وجود نوســان قیمت در ماه‌های پایانی سال، افــراد زیادی جذب این بازار شــده اند. از بیت کوین به عنوان پادشــاه رمز ارز‌ها یاد می‌شــود و مهم‌ترین ارز دیجیتال در بازار کریپتوکارنســی اســت. روز گذشته بیت کوین ۱۳ ســاله شد و پیش بینی‌های جذابی برای این رمز ارز در ســال ۲۰۲۲ مطرح شده است. با وجود گذشــت ۱۳ سال سرنوشــت خالق بیت کوین، سوال مهمی است و گمانه زنی‌های زیادی پیرامون این موضوع شده است. ساتوشی ناکاموتو هنوز ناشاخته‌ترین میلیارد جهان اســت. در این میان نام چند نفر مطرح می‌شود. از افرادی مثل نیک ســابو، دوریان پرینتیس ساتوشی ناکاموتو، هال فینی، کریگ رایت، ایالن ماســک، گوین اندرسن، ویلی لدونووردا و پاول لرو به عنوان کسانی نام برده می‌شــود که احتماال همان ساتوشی گمنام دنیای رمز ارز‌ها باشند.

حقایقی جالب درباره بیت کوین

درباره بیت کوین ماجرا‌های جالبی وجود دارد که شاید شــنیدن آن‌ها خالی از لطف نباشــد. در ادامه همراه ما باشید. در ســال ۲۰۰۹ بیت کوین شــناخته شده نبود و مردم برای این رمز ارز ارزشی قائل نبودند. قیمت بیت کوین در حال حاضر حدود ۴۶ هزار دالر اســت، اما آن روز‌ها تنها یک ســنت ارزش داشــت و شخصی یک پیتزا را با ۱۰۰۰۰ بیت کوین خریداری کرد. بیت کوین نامحدود نیســت، زیرا تنها ۲۱ میلیون واحد وجود دارد. در حال حاضر حدود ۱۸ میلیون بیت کوین استخراج شده است.

رمز عبور را فراموش نکنید

اگــر روزی رمز عبور بیــت کوین خود را فراموش کنید باید با تمام دارایی دیجیتال خود خداحافظی کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها