کد خبر: 642704
تاریخ انتشار :

روایت جدید از دیدارهای روحانی و رئیس دولت اصلاحات

ایلنا/ یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: موضوع دیدارهای اخیر روسای جمهور دوران اصلاحات و تدبیر و امید و ناطق نوری تبادل نظر درباره مشکلات و تجربیات گذشته است و ارتباطی با بازسازی جبهه اصلاحات و انتخابات ندارد.

روایت جدید از دیدارهای روحانی و رئیس دولت اصلاحات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

جواد امام فعال در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص خبر دیدارهای حسن روحانی و سیدمحمد خاتمی دو رئیس‌جمهور پیشین و علی‌اکبر ناطق نوری گفت:‌ این دیدارها هیچ ارتباطی با بازسازی جبهه اصلاحات و انتخابات نداشته است. ضمن احترام به تمام این شخصیت‌ها، این دیدارها یک بازدید معمولی است که شاید هرچند وقت یک بار انجام شود.

وی درباره حضور ناطق نوری در این جلسات هم گفت:‌ آقای ناطق نوری شخصیت مورد احترامی است و در دوره‌های خاصی در نظام حضور داشته و یک شخصیت اعتدالی اصولگراست و جریان اصلاحات را نمایندگی نمی‌کند. این دیدارها مربوط به هفته‌های اخیر هم نبوده است.

جواد امام گفت: دیدار منظمی نیست که بخواهیم بگوییم ادامه دار هست یا نه. حتی این دیدارها تشکیلاتی هم نیست که ادامه دار باشد.

رئیس دفتر رئیس جمهور دوران اصلاحات در پاسخ به این سوال که این جلسه به دعوت آقای خاتمی انجام شده است، گفت:‌ هرچند وقت یک بار کسی بانی می‌شود تا دیدارهای مشترکی بین این شخصیت‌ها انجام شود. این دیدار به دعوت آقای خاتمی نبود.

امام همچنین درباره موضوعات این دیدارها هم گفت:‌ در این دیدارها، درباره موضوعات روز،‌ مشکلات و تجربیات گذشته تبادل نظر می‌کنند و موضوع خاصی در این دیدارها مطرح نشده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها