کد خبر: 643896
تاریخ انتشار :

قتل فجیع مرد جوان به دست زن خائن

فرمانده انتظامی شهرستان "فسا" گفت: تیزبینی کارآگاهان پلیس، دروغ زن میانسال که ادعای مفقودی همسرش را مطرح کرده بود، برملا و وی به اتهام قتل دستگیر شد.

قتل فجیع مرد جوان به دست زن خائن
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سرهنگ "محمدهاشم قسام" اظهار داشت: در روز جمعه 8 بهمن ماه ، زنی 43 ساله به پلیس مراجعه و مفقودی یک روزه همسر 53 ساله اش را گزارش و تقاضای پیگیری کرد.

وی افزود: در بررسی و انجام تحقیقات مقدماتی و میدانی مشخص گردیدکه گزارش کشف جسد توسط همسر مقتول اعلام گردیده است لذا پلیس آگاهی شهرستان  با حساسیت ویژه موضوع را پیگیری کرد.

سرهنگ قسام اظهار کرد: در بررسی های تخصصی و فنی، کارآگاهان پلیس به همسر متوفی مشکوک و با دستور مقام قضائی بلافاصله او را دستگیر کردند.

همسرکشی هولناک با همدستی مرد غریبه

وی گفت: متهم در اظهاراتش ابتدا قتل همسرش را انکار کرد ولی پس از مواجهه با دلایل و مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و  گفت به دلیل اختلاف با همسرم  وی را با جسم سختی به قتل رساندم و با کمک همدستم که مردی 32 ساله بود جسد را به یکی از زمین های زراعی اطراف شهر انتقال دادیم .

فرمانده انتظامی شهرستان فسا خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه قاتل برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

منبع: رکنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها