کد خبر: 643901
تاریخ انتشار :

مقتول قبل از مرگ، قاتلانش را لو داد

«دو مرد هنگام سرقت نیسان صاحب کارم، مرا زیر گرفتند و فرار کردند.» این آخرین جملاتی بود که پسری 30ساله در بیمارستان به پلیس گفت و پس از به کام مرگ رفت.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مدتی قبل مردی که صاحب یک پروژه ساختمانی بود برای فروش خودروی نیسان خود یک آگهی در فضای مجازی منتشر کرد. افراد زیادی برای خرید خودرو با او تماس گرفتند و در نهایت دو نفر از آنها به قصد خرید و معامله، با صاحب نیسان قرار ملاقات گذاشتند. خریدارانی که در حقیقت قصد سرقت نیسان را داشتند و برایشان مهم نبود که برای رسیدن به هدفشان جان جوان بی‌گناهی را بگیرند.

سرقت هولناک 

چند روز پیش مأموران کلانتری نصر در جریان سرقتی هولناک قرار گرفتند. دزدان هنگام سرقت یک خودروی نیسان پسری حدودا 30ساله را زیر گرفته و باعث جراحات شدید او شده بودند. پسر جوان در بیمارستان بستری بود و مأموران راهی آنجا شدند تا از او تحقیق کنند. وی که نگهبان پروژه ساختمانی بود گفت: صاحب کارم قصد داشت نیسان صفرش را بفروشد. 2 نفر در نقش خریدار به محل پروژه آمدند. به جز من و صاحب پروژه، 2 نفر از دوستان او نیز در محل بودند.

خریداران پس از صحبت با صاحب کارم اصرار داشتند که پشت فرمان ماشین بنشینند و چرخی با آن بزنند اما صاحب کارم می‌گفت ماشین صفر است و مشکلی ندارد. صحبت‌ها ادامه داشت تا اینکه صاحب کارم به همراه دوستانش وارد پروژه ساختمانی شدند و هنگام رفتن از من خواست تا با خریداران صحبت کنم و اگر قصد خرید دارند بیعانه از آنها بگیرم. صاحب کارم و دوستانش رفتند و خریداران با چرب‌زبانی و اصرار بیش از حد از من خواستند تا با ماشین دور بزنند.

یکی از آنها می‌گفت در همین حوالی دور می‌زند تا ببیند موتور ماشین صدا می‌دهد یا نه، چراکه این روزها ماشین‌های صفر هم ایراد فنی دارند. سرانجام راضی شدم و گفتم باید خودم هم همراهشان باشم. آنها قبول کردند و سوار ماشین شدیم و حرکت کردیم اما در بین راه ناگهان یکی از خریداران در ماشین را باز کرد و دیگری با لگد مرا به بیرون پرتاب کرد. با وجود این دستانم را به در ماشین گرفتم تا مانع فرار دزدان شوم اما آنها مرا هل دادند و وقتی به زمین افتادم مرا زیر گرفتند و فرار کردند.

در تعقیب سارقان قاتل

مرد مصدوم جزئیات سرقت هولناک را برای پلیس شرح داد و تحت درمان قرار گرفت اما 2روز بعد به‌رغم تلاش پزشکان جانش را از دست داد. با مرگ وی گزارش این حادثه به قاضی محمد حسین زارعی، بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او دستور تحقیقات در این‌باره را صادر کرد. در گام نخست مأموران به بررسی تصاویردوربین‌های مداربسته پرداختند و با وجود اینکه دزدان چهره‌های خود را با ماسک پوشانده بودند و سعی داشتند ردی از خودشان به جا نگذارند اما یکی از آنها شناسایی و چند روز قبل دستگیر شد.

مرد دستگیر شده اما منکر است و می‌گوید که به اشتباه دستگیر شده است. او درحالی منکر سرقت است که 3نفر از شاهدان و حتی صاحب پروژه و دوستان وی نیز او را به‌عنوان خریدار شناسایی کرده‌اند. در این شرایط متهم با دستور بازپرس جنایی بازداشت شده و تحقیقات از وی توسط مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد تا اسرار این سرقت مرگبار فاش شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها