کد خبر: 644727
تاریخ انتشار :

رییس جمهور: رویکرد ما با کشورهای جهان یک امر راهبردی است

ایرنا/ رییس جمهور در مراسم بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: رویکرد مناسبات ما با کشورهای جهان به خصوص با همسایگان نه یک موضوع تاکتیکی؛ بلکه یک امر راهبردی است.

رییس جمهور: رویکرد ما با کشورهای جهان یک امر راهبردی است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سید ابراهیم رئیسی اظهار داشت: سیاست خارجی دولت از آغاز فعالیت بر اساس اصول و ارزش‌های مندرج در قانون اساسی و با اتکا به رهنمودهای رهبر انقلاب بوده است.

رییس جمهور گفت: جمهوری اسلامی همواره بر سیاست اصولی خود و تقویت حسن همجواری، ایجاد اعتماد و گفت وگو با همسایگان تاکید داشته و امنیت پایدار و ایجاد منطقه امن تر و توسعه یافته تر را جز از طریق همکاری و مشارکت و صلح میسر نمی داند.

وی افزود: رویکرد و مناسبات ما با کشورهای جهان به خصوص همسایگان یک امر تاکتیتی نیست، بلکه یک موضوع راهبردی است و  قویا به آن ایمان داریم.

آیت الله رییسی گفت: امیدواریم در همکاری با همسایگان منافع متقابل و مشترک بیشتری نصیب کل کشورهای منطقه شود.

رییس جمهور اظهار داشت: سیاست خارجی دولت سیزدهم از آغاز فعالیت بر اساس اصول و ارزش های مندرج در قانون اساسی و با اتکا به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بوده است.

سفرای خارجی مقیم تهران با رییس جمهور دیدار کردند

سفرا، روسای نمایندگی و سازمان های خارجی مقیم تهران دقایقی پیش در آستانه ۲۲ بهمن سالروز چهل و سومین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی با سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور کشورمان دیدار کردند.

در این دیدارها سفرای خارجی مقیم ایران با ابلاغ پیام تبریک مقام های کشورشان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر توسعه و تقویت روابط با جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند.

رییس جمهور اسلامی ایران نیز با قدردانی از سفرا، روسای نمایندگی و سازمان خارجی مقیم تهران و ابلاغ پیام صلح و دوستی کشورمان بر تعاملات جهانی برای گسترش فرهنگ صلح و دوستی و بین کشورها و ملت ها تاکید کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها