کد خبر: 645555
تاریخ انتشار :

اظهارات جدید اولیانوف درباره مذاکرات وین

مخائیل اولیانوف با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: با انریکه مورا هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپا در مذاکرات وین و اعضای تیمش دیدار کردم تا پیشرفت‌های حاصل شده را بررسی کنیم. وی با اشاره به رایزنی دو طرف در مورد موضوعات باقی‌مانده‌ای که باید به منظور نهایی کردن توافق وین حل و فصل شود، تصریح کرد که هنوز زمان مناسبی برای استراحت نیست.

اظهارات جدید اولیانوف درباره مذاکرات وین
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رئیس هیات روسیه و نماینده اتحادیه اروپا روز شنبه در ادامه رایزنی‌های فشرده مذاکرات احیای برجام، پیرامون مسائل و موضوعات باقی‌مانده برای دستیابی به توافق نهایی در وین دیدار و گفت‌وگو کردند.

مخائیل اولیانوف با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: با انریکه مورا هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپا در مذاکرات وین و اعضای تیمش دیدار کردم تا پیشرفت‌های حاصل شده را بررسی کنیم.

وی با اشاره به رایزنی دو طرف در مورد موضوعات باقی‌مانده‌ای که باید به منظور نهایی کردن توافق وین حل و فصل شود، تصریح کرد که هنوز زمان مناسبی برای استراحت نیست.

این دیپلمات روس روز گذشته (۲۹ بهمن) گفته بود که مذاکرات وین در «مرحله نهایی» قرار دارد و احتمال اینکه تا پایان ماه جاری (میلادی) میان طرف‌ها توافق حاصل شود، زیاد است.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها