کد خبر: 645556
تاریخ انتشار :

رئیس صدا و سیما حُکم داد

پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی در حکمی محسن شاکری نژاد را به سمت «رئیس مرکز تحقیقات» منصوب کرد.

رئیس صدا و سیما حُکم داد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در این حکم آمده است:

«برادر گرامی جناب آقای دکتر محسن شاکری نژاد

نظر به مراتب تعهد، تخصص علمی و تجارب ارزشمند شما، به موجب این حکم به عنوان «رئیس مرکز تحقیقات» سازمان صداوسیما منصوب می‌شوید.

با توجه به اهمیت محوری پژوهش در راهبردها و رویکردهای تحولی هویت‌محور و عدالت گستر سازمان، مقتضی است ضمن پشتیبانی علمی و پژوهشی از مدیریت تحول در رسانه ملی از طریق فعال سازی و هم افزایی ظرفیت های علمی و پژوهشی درون و برون سازمانی به ویژه بهره گیری از توانمندی‌های اعضای هیأت علمی و پژوهشگران رسانه ملی، نسبت به تقویت ارتباطات درون سازمانی به منظور پایش نیازها و سنجش علمی و مستمر میزان نفوذ رسانه ملی در افکارعمومی‌به عنوان اولویت برنامه‌های مرکز اقدام کنید. همچنین تعامل با حوزه‌های تولید پیام به منظور کمک به ساماندهی چرخه تولید و توزیع پیام با بهره گیری از یافته‌های نیازسنجی، نظرسنجی و اثرسنجی و نیز طراحی، اجرا و بهره مندی از مطالعات آینده پژوهانه، تدوین شاخص ها و طراحی نظام ارزیابی و بازخورد علمی سنجش عملکرد حوزه‌های پیام برمبنای مخاطب پژوهی، از جمله اهم مأموریت جنابعالی است.

در همین راستا ضروری است، طراحی سازوکار لازم برای همگرایی و هم افزایی مجموعه‌های پژوهشی و نظارتی سازمان با هدف پرهیز از فعالیت های موازی، تقویت ارتباط با سایر مراکز پژوهشی و افکارسنجی کشور و برنامه ریزی برای تبدیل مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما به قطب پژوهش رسانه ای کشور مورد اهتمام جدی قرار گیرد.

همه معاونت ها و مراکز سازمان، موظف به همکاری در اجرای مأموریت های یاد شده هستند.»

محسن شاکری نژاد دارای مدرک دکترای علوم ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی است و در حال حاضر عضو هیأت علمی و رئیس دانشکده ارتباطات و رسانه دانشگاه صدا و سیماست. سوابقی همچون معاون آموزش و پژوهش دانشکده ارتباطات، مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صدا وسیما نیز در کارنامه وی ثبت شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها