کد خبر: 646075
تاریخ انتشار :

نامه حزب اصلاح طلبان برای مجوز برگزاری تجمع اعتراضی علیه طرح صیانت

دیده‌بان ایران/ آذر منصوری، دبیرکل یک حزب اصلی اصلاح طلبان در نامه‌ای به احمد وحیدی، وزیر کشور برای تجمعی در اعتراض به طرح موسوم به صیانت از حقوق کاربران مجازی درخواست مجوز کرد.

نامه حزب اصلاح طلبان برای مجوز برگزاری تجمع اعتراضی علیه طرح صیانت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش روابط عمومی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در این نامه آمده است:«مجددا درخواست این حزب مبنی بر برگزاری تجمع اعتراضی وفق اصل ۲۷ قانون اساسی و بند خ ماده ۱۳ قانون احزاب را مقابل مجلس شورای اسلامی به اطلاع می رساند. 

 انتظار این است استفاده از این روش‌ها و راهکارهای قانونی و مدنی را موضوعی ضد امنیتی تلقی نکرده و تمهیدات لازم برای بیان بدون تنش آنها در فضای آرام و امن پیش بینی شود. »

متن نامه دبیرکل حزب اتحاد به وزیر کشور به شرح زیر است:

به نام خدا

جناب آقای احمد وحیدی

وزیر محترم کشور

سلام علیکم

پیرو نامه شماره ۲۳۹ مورخ ۹/۵/۱۴۰۰ جناب آقای دکتر علی شکوری راد، دبیر کل سابق حزب اتحاد ملت به وزیر وقت کشور، جناب آقای رحمانی فضلی مبنی بر برگزاری تجمع اعتراضی نسبت به طرح مجلس یازدهم که صیانت از حقوق کاربران مجازی نامگذاری شده است، و در تاریخ ۱۰/۵/۱۴۰۰ به شماره ۸۴۸۶۵۷۰۳ در دبیر خانه وزارت کشور به ثبت رسیده است و همان طور که مستحضرید پس از تصویب کلیات آن در کمیسیون مشترک مورخ سوم اسفند ۱۴۰۰، موجی از خشم و اعتراض اقشار و گروه های اجتماعی را برانگیخته است، مجددا درخواست این حزب مبنی بر برگزاری تجمع اعتراضی وفق اصل ۲۷ قانون اساسی و بند خ ماده ۱۳ قانون احزاب را مقابل مجلس شورای اسلامی به اطلاع می رساند. 

انتظار این است استفاده از این روش‌ها و راهکارهای قانونی و مدنی را موضوعی ضد امنیتی تلقی نکرده و تمهیدات لازم برای بیان بدون تنش آنها در فضای آرام و امن پیش بینی شود. 

آذر منصوری 

۴اسفند ۱۴۰۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها