کد خبر: 646254
تاریخ انتشار :

تجهیز بالگردهای ایرانی به سامانه دید در شب و موشک‌های دوربرد

تسنیم/ فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه سامانه دید در شب و ‌موشک‌هایی با برد چند کیلومتر ‌بر روی بالگردهای هوانیروز نصب شد، گفت: این سامانه‌ها با موفقیت تست شد.

تجهیز بالگردهای ایرانی به سامانه دید در شب و موشک‌های دوربرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

امیر سرتیپ ستاد یوسف قربانی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید پایگاه هوانیروز مشهد اظهار داشت: دشمن ایران دشمن فرامنطقه‌ای است و ما تمام تهدیدات دشمن را رصد و با تمام تجهیزات که به روز شده است در مقابل آن‌ها می‌ایستیم تا قدرت بازدارندگی نظام را حفظ کنیم.

وی افزود: با کمک جوانان متخصص در قطعه‌سازی از ظرفیت بالایی برخوردار هستیم و سامانه دید در شب و همچنین موشک‌هایی با برد چندین کیلومتر را بر روی بالگرد نصب کرده ایم و با موفقیت امتحان شده  و با کمک شرکت‌های دانش بنیان هم در قطعه سازی و هم در سامانه تسلیحاتی کارهای بزرگی انجام شده است.

امیر سرتیپ قربانی تصریح کرد: امروز ۳ اصل مهم ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری در نیروهای مسلح و نیروی زمینی وجود دارد و با تلاش تمام نیروها مرزهای ما از ثبات و امنیت بالایی برخوردار است و این از برکات جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق پیروز زمینی ارتش نیز اظهارداشت: نقش تاثیرگذار جمهوری اسلامی ایران در دنیا یک نقش محوری است و این قدرت بازدارندگی و دفاعی و نشان راهبردی و دکترین دفاعی ما است چرا که هرجا دشمن باشد به شدت با آن‌ها برخورد می‌کنیم.

امیر رضا آذریان افزود: خلبانان بالگرد همواره در مناطق صعب العبور کارهای بزرگی انجام داده اند و در تمام ابعاد عملیاتی، تجهیزاتی، اورژانسی در راس خدمات رسانی بوده اند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها