کد خبر: 646272
تاریخ انتشار :

سخنگوی دولت:

آینده کشور در گرو میز مذاکره نیست

سخنگوی دولت گفت: آینده این کشور نه در گروی میز مذاکرات بلکه در گروی کار و تلاش جامعه ایرانی و توجه به ظرفیت عظیم جوان نخبه ایرانی و در گروی توجه به کارگر ایرانی است.

آینده کشور در گرو میز مذاکره نیست
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

علی بهادری جهرمی در افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت مردم که در طبقه یازدهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد با بیان اینکه پیشگامی این وزارتخانه در کاهش زمان صدور مجوز کم هزینه نبوده اما اقدام ارزشمندی بوده است گفت: طی شش ماهه اخیر دو جلسه شورای عالی اشتغال و یک جلسه شورای عالی رفاه با حضور رئیس‌جمهور برگزار شده است و نشان می‌دهد هم دولت مردمی و هم وزارت رفاه در حل مشکلات این حوزه بسیار جدی است.

وی افزود: آینده این کشور نه در گروی میز مذاکرات بلکه در گروی کار و تلاش جامعه ایرانی و توجه به ظرفیت عظیم جوان نخبه ایرانی و در گروی توجه به کارگر ایرانی است. با این نگاه که دولت در حوزه اصلاح جهت حرکت از نگاه بیرون به ظرفیت های درونی دارد، وزارت رفاه نقش کلیدی و محوری پیدا می‌کند.

سخنگوی دولت با بیان اینکه در زمینه توجه به زیست بوم اشتغال، اصلاح نظام مدیریت شرکتی، اصلاح نظام صندوق های بازنشستگی گام های خوبی برداشته شده است گفت: حرکت شش ماهه گذشته ما را نسبت به به تحقق اهداف تعیین شده امیدوار میکند.

بهادری افزود: پیش برنامه ای در زمینه رفع فقر مطلق هفته گذشته ارائه و رئیس جمهور دستگاه‌ها را مکلف کرد که با محوریت وزارت رفاه برنامه ای برای رفع فقر مطلق تهیه و اجرایی کنند و در این مسیر از ظرفیت سازمان های مردم نهاد به صورت متمرکز استفاده شود.

وی افزود: در حوزه عدالت محوری که دومین بال از گفتمان دولت جمهوریت و عدالت در این دوره است نیز حرکت های خوبی در این وزارتخانه انجام شده است. از کاهش فاصله پرداختی بین مدیران و کارکنان گرفته تا تغییر در روند بازرسی از کارگاهها و کارخانجات از جمله مصادیق آن است.

سخنگوی دولت با بیان اینکه اثر اقدامات انجام شده زمانی هویدا می‌شود که تامین رضایت عمومی را شاهد باشیم گفت: امید است این اقدامات به کاهش مشکلات و بهبود امور این حوزه بینجامد و این تلاش ها مایه شادی هرچه بیشتر مردم را فراهم کند.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها