کد خبر: 646724
تاریخ انتشار :

مصاحبه جنجالی هالک ایرانی

هالک ایرانی بعد از بازگشت به ایران مصاحبه مفصلی درباره حواشی رویارویی با مارتین فورد را بازگو کرد.

مصاحبه جنجالی هالک ایرانی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

این روزها سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی به ترند اول شبکه های اجتماعی تبدیل شده است، بدنساز ایرانی که قرار است تا حدود یک ماه دیگر با مارتین فورد ملقب به ترسناک ترین مرد جهان، بدنساز و بازیگر بریتانیایی مبارزه کند. در روزهای اخیر ویدیوهای متعددی از رویارویی سجاد غریبی و مارتین فورد در دبی منتشر شد که حواشی بسیاری را در پی داشته است. اولین این ویدیوها درگیری این دو بود که با زمین خوردن سجاد غریبی در نتیجه هُل دادن توسط فورد حواشی و اعتراضات بسیاری نسبت به هالک ایرانی را در پی داشت و بسیاری عکس های قبلی او را فتوشاپ دانستند. پس از این ماجرا و واکنش های تند در شبکه های مجازی بود که سجاد غریبی در لایوی اینستاگرامی از مشکلات خود و نداشتن اسپانسر و کاهش وزن و بسیاری چیزهای دیگر گفت و مدعی شد که جبران کرده و مارتین فورد را در میدان نبرد شکست خواهد داد.

همین دیروز بود که ویدیویی دیگر در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که مربوط به کنفرانس خبری سجاد غریبی و مارتین فورد بوده و در آن سجاد غریبی عصبانی شده و به سمت فورد حمله ور می شود. اما تنها چند ساعت بعد ویدیو دیگری منتشر شد که در واقع نسخه کامل تر ویدیو کنفرانس خبری غریبی و فورد بوده و نشان می داد که تمام ماجرای عصبانیت ساختگی و نمایشی بوده است. بدنبال انتشار این ویدیوها، بسیاری از کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی سجاد غریبی را به نمایش و دروغگویی و تلاش برای جذب فالوور متهم کرده و برخی نیز مدعی شدند که وی از مسابقه ای که قرار است روز سیزدهم فروردین ۱۴۰۱ برگزار شود دستکم ۳۰۰ هزار دلار دستمزد خواهد گرفت، حتی اگر ببازد. اکنون شبکه و کانال تی وی پلاس (tv plus) در اینستاگرام مصاحبه ای را با ساد غریبی و مدیر برنامه هایش، مصطفی هاشم زایی، ترتیب داده که ظاهراً در همین روزهای اخیر و پس از بازگشت سجاد غریبی از دبی گرفته شده است.

در این ویدیوها که حدود نیم ساعت مصاحبه با سجاد غریبی بعد از بازگشت به ایران است، مجری به ترند شدن نام سجاد غریبی در یک هفته اخیر اشاره می کند و در ادامه مشخص می شود که این مصاحبه تنها دو روز بعد از بازگشت سجاد به ایران صورت گرفته است. سجاد غریبی در سوال مجری در مورد چگونگی رویارویی او با مارتین فورد سوال می کند که پاسخ سجاد غریبی چنین است: «قضیه مارتین فورد تقریباَ از سال ۹۸ توی لایو که خیلی از ایرانیا ندیدن بودن به من بی احترامی میکنه… این توهین ها خیلی زشت بود و به زبان انگلیسی بود».

سجاد غریبی می گوید که تا پیش از ورود مارتین فورد به لایو اینستاگرامی اش و توهین به او، مارتین فورد را نمیشناخته است. وی می گوید که بعدها در سال ۱۴۰۰ مارتین فورد به دایرکت او در اینستاگرام آمده و به او گفته است که ترسوست و نمی تواند با وی مبارزه کند.

سجاد غریبی می گوید که به مبارزه در رینگ فکر می کرده اما قصد مبارزه با مارتین را نداشته است. غریبی می گوید که توهین های مارتین فورد شخصاً متوجه خود او بوده و توهینی به ایران و ایرانی در صحبت های مارتین فورد نبوده است. هالک ایرانی می گوید شاید توهین های طرفداران او به مارتین فورد باعث عصبانیت وی شده باشد. غریبی می گوید که پیشنهاد مبارزه بدون دستکش را به مارتین داده که وی قبول نکرده و فقط با مبارزه بوکس موافقت کرده است. غریبی می گوید علیرغم اینکه که هیچ تجربه ای در بوکس ندارد، پیشنهادم مبارزه بوکس با مارتین فورد را پذیرفته است.

در مورد رویارویی با مارتین در دبی نیز غریبی می گوید که حریف بریتانیایی او با اسپانسرهایش در بهترین هتل دبی ساکن شده ولی وی با هزینه شخصی اش به دبی سفر کرده بود و تنها برای دو روز توانسته هزینه هتل را بپردازد. غریبی به هزینه های بالا در دبی اشاره کرده و می گوید که در طی سه چهار روز در این شهر تنها روزی یک بار غذا خورده است. وی می گوید که در این سفر نه اسپانسری او را همراهی می کرده و نه هیچ مربی و حتی آنجا مریض هم شده است. سجاد غریبی در مورد روز رویارویی با غریی هم می گوید که شرایط خوبی نداشته و پس از خوردن دو عدد تخم مرغ به عنوان صبحانه با مارتین روبرو شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها