کد خبر: 646626
تاریخ انتشار :

خط و نشان سردار آزمون برای امین فردین | اظهارات جنجالی سردار در اینستاگرام

سردار آزمون در پی واکنش به مرگ زهره فکور صبور واکنش نشان داد و کسی که مسئول این کار است را تهدید کرد که درادامه می بینید.


خط و نشان سردار آزمون برای امین فردین | اظهارات جنجالی سردار در اینستاگرام
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گفته می شود سایت اسپورت اکسپرس گفته سردار آزمون در کازان ازدواج و یک بچه دارد. سردار آزمون در 17 آذرماه باید در دادگاه روسیه حاضر شود.سردار آزمون در ایران یک نامزد به نام آناهیتا کریمی دارد که قرار بود با یکدیگر ازدواج کنند. سردار آزمون در ادامه ماجرای جنجالی سردار آزمون را بخوانید. درادامه سردار آزمون در پی واکنش به مرگ زهره فکور صبور،  امین فردین را که این روزها بسیاری از هنرمندان مدعی هستند که مرگ مشکوک زهره فکور صبور به خاطر افشاگری های امین فردین بوده است را تهدید کرد و گفت :  بزودی تاوان پس میدی شکی توش نیست اخاز مجـازی.

hashiyeh_two_275053803_2201022656703043_6414372692452005383_n در شرایطی که مثبت شدن دو تست کرونای مهاجم زنیت باعث دوری او از اردوی تیم ملی شده بود اما دقایقی قبل اعلام شد که نتیجه تست جدید این بازیکن منفی شده و او مشکلی برای همراهی تیم ملی نخواهد داشت منتهی گفته می‌شود که باشگاه زنیت به هر دلیلی مجوز خروج مهاجمش از قرنطینه( در کمپ تمرینی این تیم در دبی) را نداده تا این بازیکن نتواند خودش را برای بازی با عراق به تهران برساند.

این اتفاق واکنش فدراسیون فوتبال را به دنبال داشته و حسین شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال گفته است:" متاسفانه با وجود تلاش بسیار زیاد مجموعه فدراسیون و تیم ملی اما باشگاه زنیت همکاری لازم را انجام نداده که در نوع خود عجیب و قابل پیگیری است. در حال حاضر آزمون در دوبی است و مکاتبات لازم را با فیفا انجام دادیم و خواهان حضور هرچه سریعتر آزمون در ایران هستیم.این موضوع و عدم همکاری از سوی باشگاه زنیت را با توجه به قرار داشتن در فیفا دی به شکل جدی تا پایان پیگیری خواهیم کرد." حالا باید دید در چند ساعت آینده چه اتفاق جدیدی در این زمینه رخ خواهد داد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها