کد خبر: 646726
تاریخ انتشار :

دردسر وحشتناک برای پرسپولیسی ها

مدیر عامل باشگاه شهرخودرو گفت: برخلاف توافقی که به صورت شفاهی مدتی قبل با باشگاه پرسپولیس داشتیم، دوستان در این باشگاه باز هم خلف وعده کردند.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اسماعیل حیدرپور در خصوص آخرین وضعیت طلب باشگاه شهرخودرو از پرسپولیس بابت انتقال سه سال قبل یحیی گل‌محمدی به این باشگاه اظهار کرد: بارها در این خصوص صحبت‌ و جلسه برگزار کرده‌ایم اما باز هم شهرخودرو به حقش نرسیده‌ است. مدتی قبل با درویش توافقی به صورت شفاهی انجام شد ولی پرسپولیس به این توافق هم پایبند نبود.

وی افزود: بر اساس توافقی که میان انصاری‌فرد و حمیداوی بر سر انتقال گل‌محمدی صورت گرفته‌ بود، باشگاه پرسپولیس باید بابت هر روز دیرکرد مبلغ ۱۰ میلیون خسارت پرداخت می‌کرد. طبق محاسبات ما هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون بابت اصل طلب و بیش از هفت میلیارد بابت دیرکرد از پرسپولیس می‌خواستیم؛ یعنی رقمی نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان اما طبق توافق شفاهی با درویش اعلام کردیم حاضریم با دریافت ۱۰ میلیارد تومان پرونده را مختومه کنیم.

وی افزود: قرار بود این توافق شفاهی روی کاغذ برود و پرسپولیس امضا کند اما باشگاه پرسپولیس تنها ۲ میلیارد پرداخت کرد و پس از آن خبری از ایشان نشد. حتی قرار بود تا هفته قبل ۲ میلیارد دیگر هم پرداخت کنند ولی باز هم خلف وعده کردند.

حیدرپور خاطرنشان کرد: با میرشاد ماجدی، کامرانی‌فر و سایر دوستان در فدراسیون جلسات مختلفی را برگزار کردیم و گلایه کردیم که چرا این روزها پرسپولیس می‌تواند بازیکن جذب کند؛ در صورتی که وقتی ما بدهی قطعی خارجی نداشتیم، اجازه جذب بازیکن به ما ندادند.

وی افزود: علاقه نداریم به این فکر کنیم که باشگاه‌های پایتخت می‌توانند قانون را به شکلی متفاوت با تیم‌های شهرستانی تعریف کنند اما آیا این ظلم به تیم شهرستانی نیست؟ باشگاه پرسپولیس بدهی داخلی را می‌تواند پرداخت نکند و به راحتی بازیکن جذب کند؟ اگر روزی که حمیداوی و انصاری‌فرد توافق کردند، باشگاه پرسپولیس پول ما را پرداخت می‌کرد، همان موقع با ۱۰۰ هزار دلار پرونده بازیکن اوکراینی را می بستیم اما امروز باید ۴۰۰ هزار دلار بابت آن پرداخت کنیم.

حیدرپور خاطرنشان کرد: باز هم به دوستان در باشگاه پرسپولیس گوشزد می‌کنیم که بعدا از ما دلگیر نشوند؛ این حق باشگاه شهرخودرو است و مسئولم که برای این مطالبه تلاش کنم. استقلال و پرسپولیس این فصل هم به خاطر بدهی مالیاتی از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند و ما در ادامه هم به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای طی نامه‌ای عدم توافق را اعلام می‌کنیم و هم AFC را در جریان خواهیم گذاشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها