کد خبر: 646727
تاریخ انتشار :

افشاگری ممنوع المصاحبه بودن بازیکن پرسپولیس

حامد پاکدل مهاجم پرسپولیس بعد از مصدومیتش می‌گوید: به نظر خودم هیچ مشکلی ندارم اما به هر حال تابع تصمیم آقا یحیی و پزشکان هستم.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

شاید بدشانس‌ترین و در عین حال خوش‌شانس‌ترین بازیکن هفته گذشته فوتبال ایران حامد پاکدل باشد. بدشانس‌ترین از این حیث که پس از ۳ بازی متوالی گلزنی ناگهان در آخرین تمرین پیش از دیدار با مس رفسنجان روی یک برخورد با گلر پرسپولیس، از ناحیه سر دچار اسیب شد. اتفاقی که باعث شد او شانس بازی و ادامه گلزنی‌های خود برابر مس رفسنجان را از دست بدهد.

خوش شانسی این مهاجم لرستانی آنجایی بود که با سرعت عمل پزشکان و انتقال به بیمارستان خطر بزرگی از بیخ گوش او گذشت و آینده حرفه ای این بازیکن تهدید نشد. حالا این بازیکن از بیمارستان ترخیص شده ولی باید با مجوز پزشکان در تمرینات گروهی و مسابقات رسمی تیمش شرکت کند.

پاکدل با این وجود سرتمرین پرسپولیس حاضر شد اما احتمال حضورش در آبادان شاید کم باشد. تازه‌ترین صحبت‌های این مهاجم گلزن و زحمتکش را می‌خوانید.

 درحالی که در ۳ بازی پشت سرهم ۳ گل برای پرسپولیس زده بودی ناگهان در آخرین تمرین پیش از دیدار با مس رفسنجان مصدوم شدی. بدشانسی بزرگی بود. این طور نیست؟

 نمی‌دانم چه بگویم. فوتبال همین است. روی یک برخورد فوتبالی در تمرین ناگهان ضربه ای به سر و گردنم خورد که بیهوش شدم و ... شاید قسمت این بود و باز هم خدا را شکر می‌کنم.

 جواب سئوال دوم ما را خودت دادی. شاید به نوعی هم خوش شانسی آوردی که با وجود برخورد شدید از ناحیه سرو گردن توانستی زود برگردی و با پرسپولیس تمرین کنی؟

 واقعا خدا را شکر می‌کنم که به خیر گذشت. گاهی اوقات اتفاقاتی برای شما می‌افتد که متوجه می‌شوید خداوند چقدر بنده‌هایش را دوست دارد. جا دارد از همه مربیان، هم تیمی‌هایم، دوستانم و هواداران بابت پیام محبت آمیزشان تشکر می‌کنم. به خصوص می‌خواهم از خانواده ام که همیشه در کنارم هستند، تشکر کنم. همین طوراز آقای درویش که لطف کرد و به ملاقات من آمد نیز باید تشکر و قدردانی کنم. همه این عزیزان در زمان بستری شدن جویای احوالم شدند و هرگز این مهربانی‌ها را فراموش نخواهم کرد.

 از پیام‌های محبت آمیز هواداران پرسپولیس گفتی. حالا خودت چه پیامی‌برای آنها داری؟

هواداران پرسپولیس نشان دادند با معرفت‌ترین هواداران دنیا هستند. حالا وظیفه من است که جواب محبت این بزرگواران را با گلزنی در دیدارهای آینده بدهم.

شنیدیم شب اول اصلا نمی‌توانستی صحبت کنی؟

 به هر حال ضربه سنگینی به سرو گردن من خورده بود و حتی پزشکان صحبت کردن با موبایل را برای من ممنوع کرده بودند. حالا همه چیز گذشته و خوشحالم توانستم سلامت خودم را به دست بیاورم و مشکل حادی هم به وجود نیامد.

برای بازی کردن منتظر تصمیم آقا یحیی هستم/ صحبت کردن را برای من ممنوع کرده بودند

البته پرسپولیس با ۳ گل مس رفسنجان را شکست داد. جای خودت را در این بازی خالی ندیدی؟

خدا را شکر مهدی عبدی و بچه‌ها عالی کار کردند. هدف همه ما پیروزی و موفقیت پرسپولیس است. خیلی خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم پرسپولیس برنده شد. ما به این برد خیلی نیاز داشتیم و به نظرم مقابل تیم خوب مس رفسنجان بازی هوشمندانه ای بچه‌ها ارائه دادند.

 روز یکشنبه باید در آبادان به مصاف صنعت نفت بروید. تو خودت هم سابقه بازی در این تیم جنوبی را داری. این مسابقه را چطور می‌بینی؟

صنعت نفت آبادان یکی از تیم‌های ریشه دار فوتبال ایران است. هواداران دوست داشتنی و خونگرمی‌دارد که همواره از تیم خود حمایت می‌کنند و من هم خاطرات خوبی از بازی در این شهر دارم. نفت تیم خوبی است اما پرسپولیس برای نزدیک تر شدن به صدر جدول نیاز به برد دارد. با توجه به اینکه آبادانی‌ها اهل ضد فوتبال نبوده و فوتبال زیبا و هجومی‌بازی می‌کنند پیش بینی می‌شود مسابقه ای تماشایی شود. البته امیدوارم در نهایت ۳ امتیاز به تیم ما برسد.

 با توجه به شکل مصدومیت تو ممکن است پزشکان این هفته مجوز سفر تو به آبادان را صادر نکنند. پیش از این هم میلاد سرلک در دیدار با تیم ملی سوریه با مصدومیتی مشابه تو مواجه شد و سفر با تیم ایران را از دست داد. نظر خودت چیست؟

به نظر خودم هیچ مشکلی ندارم اما به هر حال تابع تصمیم آقا یحیی و پزشکان هستم. دوست دارم به پرسپولیس کمک کنم و هر چه سریع تر جواب پیام‌های محبت آمیز و لطف طرفداران تیم را بدهم. شد، شد اما اگر هم نشد از بازی بعدی در خدمت تیم محبوبم خواهم بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها