کد خبر: 646731
تاریخ انتشار :

دلیل اصلی توقف مذاکرات هسته ای در لحظه آخر

یک منبع مطلع با اعلام اینکه اکنون توپ در زمین ۱+۴ است که با اتخاذ تصمیم منطقی مذاکرات را به نتیجه برسانند، یادآور شد که علاوه بر موضوع پادمان، ۳ موضوع حل‌نشده دیگر نیز در مذاکرات وین باقیست.

دلیل اصلی توقف مذاکرات هسته ای در لحظه آخر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی عملیات روانی برخی مقامات و رسانه‌های اروپایی و آمریکایی مبنی بر اینکه همه مسائل حل و فصل شده و نتیجه مذاکرات به سفر گروسی به تهران گره خورده است، یک منبع مطلع تاکید کرد که غیر از موضوع پادمانی، دست‌کم 3 موضوع دیگر نیز هنوز باقیست و گفتگوها درباره آن ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: موضوع پادمانها از مسایل بسیار مهم است که برخورد منطقی آژانس و رفتار معقول 4+1 میتواند نقش مهمی در نتیجه بخشی مذاکرات ایفا کند. با این حال این همه ماجرا نیست و 3 مساله دیگر نیز باقی است.

این منبع مطلع خاطرنشان کرد: ایران حداکثر انعطاف ممکن را در مذاکرات به خرج داده و هم اینک توپ در زمین 4+1 است که با تصمیم منطقی مذاکرات را به نتیجه برسانند.

نماینده‌های کشورهای اروپایی حاضر در مذاکرات در حال حاضر به پایتختهای خود بازگشته‌اند که احتمالاً این موضوع به منظور مشورت آنان با مقامات خود درباره این نکات ایران و ارایه پاسخ مشخص صورت گرفته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها