کد خبر: 646736
تاریخ انتشار :

هالک ایرانی چگونه آبروی ایرانی ها رو برد؟

بباز و میلیاردر شو!سجاد غریبی یا همان هالک ایرانی با وجود شانس کم پیروزی در مسابقه مقابل مارتین فورد، باز هم انصراف نمی‌دهد.

هالک ایرانی چگونه آبروی ایرانی ها رو برد؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مبارزه هالک ایرانی با بدمن هالیوودی، یک شوی تلویزیونی با چاشنی تحقیر ایرانی بود که این هفته با انتشار اولین کلیپ از رویارویی این دونفر حسابی داغ و خبرساز شد. به این مراسم پیش از مسابقات «face of» می‌گویند. دو فایتر چشم در چشم هم قرار می‌گیرند و گاهی اوقات درگیری هم رخ می‌دهد. معلوم نیست اصلا چرا این مراسم در دوبی برگزار شد. چون مسابقه در لندن برگزار خواهد شد. به‌هرحال توضیحات هالک ایرانی روز بعد از انتشار این کلیپ هم آن‌قدر‌ها برای مردم قانع‌کننده نبود؛ تا جایی که خیلی‌ها از او خواستند تا از حضور در این مسابقه انصراف دهد.

سجاد غریبی که در فضای مجازی هالک ایرانی است، در واقعیت پسر اهوازی متولد ۱۳۷۰، در صفحات مجازی مبارزی تمام‌عیار است، اما درواقعیت از سال۱۳۸۸ پاورلیفتینگ کار می‌کند و از سال ۱۳۹۳ درگیر بدن‌سازی است و خب علاقه‌مند به بوکس! کسی که خیلی زود رگ خواب فضای مجازی را به‌دست آورد؛ خودنمایی اغراق‌آمیز در اینستاگرام و البته سرزبان‌افتادن با ادعا‌های عجیب‌وغریب، یک روز حضور داوطلبانه در جنگ سوریه و یک روز درخواست مبارزه در مسابقات کشتی‌کج آمریکا یا همان «wwe».

مبارزه با مارتین فورد مشهور به «ترسناک‌ترین مرد روی کره زمین» یکی از دنباله‌دارترین نمایش‌های اوست. این بازی سال ۲۰۱۸ آغاز شد و ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ احتمالا به آخرش خواهد رسید. مارتین فورد را بیشتر شاید در فیلم‌های سینمایی اکشن دیده باشید، اما درواقع شهرت او بسیار بیشتر از سجاد غریبی است و در اینستاگرام هم بیش از ۳ میلیون دنبال‌کننده دارد. او دانش‌آموخته رشته علوم ورزشی است و ورزش حرفه‌ای را با کریکت آغاز کرده است. سپس به‌دلیل مصدومیت به پرورش‌اندام روی آورد. او با ۲۰۳ سانتی‌متر قد و ۱۵۰ کیلوگرم وزن، از امسال در حرفه «MMA» هم حضور خواهد داشت.

بباز و میلیاردر شو!

ابتدای هفته کلیپ رویارویی او و مارتین فورد در دوبی واکنش تند کاربران ایرانی را به همراه داشت؛ واکنش همراه با تعجب از مقایسه قدرت بدنی و حجم عضلات سجاد غریبی در این فیلم و پست‌های اینستاگرامش. هالک ایرانی باد خالی کرده بود!

شاید او روی کاغذ شانسی برای پیروزی در مبارزه پیش رو نداشته باشد، اما بسیار بعید است که قید حضور در رینگ مسابقه را بزند. چرا؟ چون گفته می‌شود او در صورت باخت در این مبارزه هم حدود ۳۰۰ هزار دلار درآمد کسب خواهد کرد؛ درآمدی که حاصل نمایش و افزایش تماشاگران او در اینستاگرام است. شوی دنباله‌داری که در ۲۴ ساعت و با انتشار کلیپ تحقیرشدنش در رویارویی با مارتین فورد هم ۱۰۰ هزار نفر به دنبال‌کننده‌هایش در اینستاگرام اضافه کرد. به همین سادگی، به همین غریبی!

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها