کد خبر: 646867
تاریخ انتشار :

افتتاح پروژه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور رئیس جمهور

رئیس جمهور ضمن رونمایی از سامانه امداد هوشمند (سها)، پروژه‌های توانمندسازی خانوارهای کمیته امداد، واحدهای مسکونی احداث شده برای مددجویان و نیز پنل‌های خورشیدی را نیز در یکی از روستاهای سیستان و بلوچستان افتتاح کرد.

افتتاح پروژه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور رئیس جمهور
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز شنبه با حضور در ساختمان مرکزی کمیته امداد امام خمینی(ره) از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی علاوه بر رونمایی از سامانه امداد هوشمند (سها)، پروژه خودکفایی و توانمندسازی ۵۴ هزار خانوار کمیته امداد و همچنین ۸ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی احداث شده برای مددجویان سراسر کشور را افتتاح کرد.

رئیس جمهور همچنین در این ارتباط تصویری پنل‌های خورشیدی روستای ملا علی در شهرستان هیرمند استان سیستان و بلوچستان را افتتاح کرد.

سامانه امداد هوشمند (سها) با هدف چابک‌سازی فرآیند ارایه خدمات مطلوب به نیازمندان با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و بسترهای الکترونیکی و فضای مجازی عملیاتی و پیاده‌سازی شده است.

رئیسی پیش از حضور در این مراسم از نمایشگاهی که به منظور ارائه توانمندی‌های مددجویان کمیته امداد برپا شده بود، بازدید کرد.

در این بازدید که رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز حضور داشت، گزارشی از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های سامانه هوشمند امداد (سها) ارایه گردید و رئیس جمهور در جریان فعالیت‌ها و عملکرد کمیته امداد در بخش‌های مختلف قرار گرفت.

در این بازدید همچنین جمعی از نخبگان خانواده مددجویان کمیته امداد، در گفتگویی حضوری و صمیمی، دغدغه‌های خود را بخصوص در زمینه توزیع عادلانه امکانات آموزشی با رئیس جمهور در میان گذاشتند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها