کد خبر: 647014
تاریخ انتشار :

تلاش اصولگرایان برای رسیدن به یک لیست در انتخابات سال آینده

ایلنا/ قائم مقام دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین اعلام کرد که قرار است تیرماه سال آینده کنگره حزب به شیوه فیزیکی و مجازی برگزار شود.

تلاش اصولگرایان برای رسیدن به یک لیست در انتخابات سال آینده
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

علیرضا خجسته‌پور قائم مقام دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌وگو با ایلنا، درباره آخرین برنامه و اهداف این حزب گفت: مهمترین فرآیندی که در جامعه اسلامی مهندسین طی می‌شود، ایجاد آمادگی برای برگزاری کنگره آتی حزب است که سال آینده در تیرماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. ستاد کنگره تشکیل و اعضای هیئت اجرایی کنگره نیز مشخص شدند. جلسات آن هر هفته با حضور مهندس باهنر برگزار می‌شود که در نهایت بتوانیم کنگره را به صورت فیزیکی و مجازی برگزار کنیم.

خجسته‌پور تصریح کرد: جلسات شورای مرکزی حزب، یکشنبه‌های هر هفته بدون تعطیلی در حال برگزاری است. بعد از فروکش کردن کرونا، جلسات شنبه‌های اول هر ماه را برگزار کردیم که این جلسات با حضور مقامات سیاسی کشور از جمله معاونان یا وزرای رئیس‌جمهور انجام و تا بهمن ماه پنج جلسه آن نیز تشکیل شد. در اسفند ماه به دلیل افزایش موج کرونا با دستور مهندس باهنر این جلسه برگزار نشد و تلاش می‌کنیم در روزهای ماه مبارک رمضان، با شخصیت‌های سیاسی و افراد مرتبط با احزاب و تشکل‌ها این جلسات را برگزار کنیم.

وی همچنین افزود: جلسات شورای سیاسی جامعه اسلامی مهندسین هم حال برگزاری است.

قائم مقام دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین درباره تدوین برنامه سال آینده هم گفت: هنوز برنامه سال آینده را نهایی نکردیم. به دلیل آینکه قرار است کنگره حزب برگزار شود باید گزارش مفصلی از عملکرد و برنامه آتی دو سال آینده ارائه دهیم و به همین دلیل تمام برنامه‌ها تحت‌الشعاع برگزاری کنگره است.

خجسته‌پور درباره اینکه برنامه جامعه اسلامی مهندسین با سایر احزاب اصولگرا به چه شکلی پیش می‌رود، گفت: حزب به صورت جسته گریخته جلساتی با سایر احزاب اصولگرا برگزار می‌کند. همچنان که جبهه پیروان رهبری هم جلسات خود را با ریاست مهندس باهنر انجام می‌دهد. اما موضوع قابل توجهی که وجود دارد، انتخابات آینده و انتخابات مجلس شورای اسلامی است و تلاش می‌کنیم با رویکرد وحدت حداکثری، اصولگرایان را کنار یکدیگر جمع کرده و نقش مهمی داشته باشیم. ما هیچ وقت بر طبل تفرقه و جدایی نکوبیدیم و نخواهیم زد. تلاش ما این است که در انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد لیست واحد از جریان اصولگرایی باشیم و مردم بار دیگر به ما اعتماد کنند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها