کد خبر: 647368
تاریخ انتشار :

قالیباف اشتباهات هیات رئیسه را گردن گرفت

رئیس مجلس گفت: بیش از ۹ هزار پیشنهاد نمایندگان درباره بودجه ثبت شده که اگر بخواهیم همه آن ها را بررسی کنیم یک سال زمان می‌برد لذا براساس تصمیم جمعی که در مجلس گرفتیم تعدادی از پیشنهادها بررسی می‌شود.

قالیباف اشتباهات هیات رئیسه را گردن گرفت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

عبدالعلی رحیمی مظفری نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه ۱۷ اسفند) در جلسه علنی مجلس و در تذکری اظهار داشت: در بررسی پیشنهادهای لایحه بودجه تخلف آئین نامه ای صورت گرفته است، متاسفانه طی ۶ یا ۷ مرحله پیشنهادات باید ثبت شود که در این فرآیند مشکلات فراوانی وجود دارد.

وی افزود: شان نمایندگان حفظ نمی شود هرچند بررسی بودجه باید تمام شود اما نمایندگان باید بتوانند پیشنهادات خود را مطرح کنند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: اینکه بعضی از نمایندگان بتوانند به وسیله لابی با رئیس کمیسیون تلفیق یا هیات رئیسه پیشنهادات خود را مطرح کنند دور از شأن مجلس است.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده، گفت: بیش از ۹ هزار پیشنهاد ثبت شده است اگر بخواهیم همه آن ها را بررسی کنیم یک سال زمان می برد لذا براساس تصمیم جمعی که در مجلس گرفتیم تعدادی از پیشنهادها بررسی می شود.

وی گفت: طبیعی است که وقتی می خواهیم از بین ۲۰۰ پیشنهاد یک بند ۷ الی ۱۰ پیشنهاد را انتخاب کنیم عده ای معترض شوند یا ما اشتباه کنیم، از کمیسیون خواستیم که ۵ پیشنهاد برای هر بند انتخاب و به هیات رئیسه دهد که آن ها هم ۲۵ پیشنهاد را ارائه می دهند.

رئیس مجلس تصریح کرد: همه اشتباهات را به حساب من بگذارید و اجازه دهید طبق زمانبندی لایحه بودجه را بررسی کنیم. 

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها