کد خبر: 647788
تاریخ انتشار :

جزئیات طرح تغییر ساعت رسمی کشور در دستور کار مجلس

ایسنا/ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح تغییر ساعت رسمی کشور می پردازند.

جزئیات طرح تغییر ساعت رسمی کشور در دستور کار مجلس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی لحظاتی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

بررسی گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح جهش تولید دانش بنیان(اعاده شده از شورای نگهبان) و بررسی گزارش کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس در مورد طرح دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۲۰۶) قانون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در دستور کار جلسه علنی امروز نمایندگان قرار دارد. 

همچنین بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح تغییر ساعت رسمی کشور، بررسی گزارش کمیسیون آئین‌نامه داخلی مجلس در مورد طرح اصلاح موادی از قانون آیین‌نامه داخلی مجلس، بررسی گزارش شور دوم کمیسیون اجتماعی در مورد طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی و بررسی گزارش  کمیسیون انرژی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از دیگر مواردی است که نمایندگان در جلسه علنی امروز خود به بررسی آنان خواهند پرداخت. 

بررسی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از سال ۱۳۹۲ و  بررسی گزارش کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری آبادان و اروندکنار از سال ۱۳۸۵تاکنون نیز در دستور کار جلسه علنی امروز نمایندگان قرار دارد. 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها