کد خبر: 647856
تاریخ انتشار :

"آفتاب یزد" مدعی شد: مخالفت سعید جلیلی با توافق

آفتاب یزد/ روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد در گزارشی با تیتر" باقری با جلیلی فرق دارد؟" مدعی است که جلیلی منتقد مذاکرات کنونی هسته ای در وین است.

"آفتاب یزد" مدعی شد: مخالفت سعید جلیلی با توافق
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در قسمتی از گزارش آفتاب یزد آمده است

همه فهمیده‌اند که سعیدجلیلی دیگر آن قرابت و نزدیکی سابق را با همکار سابقش ندارد تا جایی که هنگامی که علی باقری در وین مشغول مذاکرات است، جلیلی در تهران به عملکرد انتقاد می‌کند. 

روزنامه آفتابیزد در این رابطه پرسش درباره تفاوت باقری و جلیلی به نقل از یک فعال اصلاح‌طلب نوشته: آقای باقری به‌واسطه نقشی که به عهده گرفته مجبور است واقع‌گرا‌تر عمل کند. آقای جلیلی در حال حاضر در عرصه عمل قرار ندارند. قطعا بین این دو تفاوت‌هایی وجود دارد. آقای جلیلی در گذشته مواضعی داشتند که مواضع آقای باقری به ایشان نزدیک بود اما اینکه آقای باقری در حال حاضر در مسیر پیشبرد منافع ملی، مواضع دیگری را در پیش گرفته و در حال احیای برجامی است که قبلا منتقد آن بوده، کار بسیار مفیدی است.

داریوش قنبری ادامه داده:‌ چرخشی که در مواضع آقای باقری صورت گرفته ناشی از ضرورت‌های دیپلماسی در مقام عمل است. به هر حال کسی که در مقام عمل باید کاری را انجام دهد قطعا مواضعش با فردی که بیرون گود است و صرفا ارزیابی می‌کند متفاوت است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها