کد خبر: 648273
تاریخ انتشار :

طرح «صیانت» در دستور کار مجلس قرار گرفت؟

عضو کمیسیون مشترک فضای مجازی گفت: با تصمیم شورای عالی فضای مجازی، مجلس به زودی طرح صیانت از فضای مجازی را در دستور کار قرار می دهد تا یک قانون و چارچوبی برای این فضا ترسیم کند.

طرح «صیانت» در دستور کار مجلس قرار گرفت؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

احمد حسین فلاحی، عضو کمیسیون مشترک فضای مجازی با اشاره به تصمیم دیروز شورای عالی فضای مجازی درباره طرح صیانت از فضای مجازی اظهار داشت: اعضای کمیسیون قبلاً نیز در صحبت های خودشان بیان کرده بودند که کار شورای عالی فضای مجازی سیاست گذاری است و کار قانون گذاری بر عهده مجلس شورای اسلامی است.

وی ادامه داد: بارها بر مخالفین تکرار کرده بودیم که اگر قرار است در شورای عالی فضای مجازی درباره فضای مجازی اتفاقاتی می‌افتاد تا کنون باید صورت می‌گرفت اما تاکنون هیچ اتفاقی رقم نخورده است.

عضو کمیسیون مشترک فضای مجازی مجلس با بیان اینکه اعضای شورای عالی فضای مجازی اختیار تصویب قانون در رابطه با این فضا را به مجلس داده است، گفت: این اتفاق دیروز شورای عالی فضای مجازی یکی از بهانه های مخالفان طرح صیانت از فضای مجازی را گرفت.

فلاحی تصریح کرد: با تصمیم شورای عالی فضای مجازی، مجلس به زودی طرح صیانت را در دستور کار قرار می دهد تا یک قانون و چارچوبی برای این فضای ترسیم کند؛ زیرا این حق ایران است که همانند کشورهای دنیا یک قانون درباره با فضای مجازی داشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هیچگاه این طرح قصد فیلترینگ یا بستن شبکه‌های اجتماعی را ندارد مردم مطمئن باشند که فقط قصد قانونمند کردن فضای مجازی را دارد. 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها